^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

16 March 2011

Home » » *Koleksi Watermark maszmadi.blogspot.com Since July 2009*

*Koleksi Watermark maszmadi.blogspot.com Since July 2009*

terkenang semasa dulu.....
just nak mengenang dolu dolu punyer cerita.....
'
'
sila tengok n sila jangan bosan yerk kengkawan.....
'
memula buat blog, setiap gambar yang di upload x der pon buat watermark.....
but bile baca blog kengkawan, memasing ada watermark kat gambar kan.....
so, aku pon terpengaruh gak....
'
n dengan kerjasama dan tunjuk ajar cikgu fairis kat opis ni.....
aku telah berjaya membuat satu watermark.....
'

beginilah jadinye 1st watermark yang aku buat memula dulu..... bunga matahari jadi background.....
'

'

this is 2nd watermark for my blog..... still dengan bunga matahari yang menceriakan orang2 dalam gambar ituew.....
'
'
ini 3rd watermark..... tapi guna x lama pon..... coz watermark nie aku matchkan dengan layout yang aku guna time tu.....
'
'

ini plak 4th watermark yang aku guna sehinggalah sekarang..... kira lama jugak lah aku guna watermark nie..... simple n x der kaler warna warni..... ia transparent n boleh di gunapakai dengan mana2 layout yang aku guna setakat nie..... hehe

'

'

ha, petang tadi tetiba aku dapat wahyu nak buat watermark baru..... nak abadikan my lil Aisha pada setiap gambar yang aku nak upload dalam blog ini..... x tahulah menjadi @ tak.....

dah lama x guna photoshop untuk buat watermark nie, tetiba rasa macam kena belajar semula jerk..... tapi x der la sampai nak menyusahkan cikgu fairis pulak..... hehe

'

so, lepas ni, mane2 gambar yang aku nak upload, pasti akan aku gunakan watermark baru kat atas tu.... macam comel jerk kan...... hahaha perasan suda aku nie.....

k, sekian
'
'

4 comments

March 16, 2011 at 9:55 PM

mas--
ayu tak pandai nak edit...watermark pun nak cari urlnya kat mana?

hahahahha...

March 16, 2011 at 10:13 PM

cantik watermark terkini tu..pandai..eina tak reti..hu~ takde software photoshope pun..

March 17, 2011 at 8:30 AM

sama la mamalieyna

March 17, 2011 at 10:48 AM

cantik2 watermarknya .

salam kenal ye..thanks sudi dtg blog kty .

Post a Comment