^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

16 March 2011

Home » » *Kesedihan Di Hari Pertunangan.....*

*Kesedihan Di Hari Pertunangan.....*

x mor mukadimah lebih2 n banyak2.....
nanti sedey..... huhu
just let da pic tell da story.....
'
'
these are the hantaran pertunangan dari kedua2 belah pihak..... belah pompuan kaler biru, belah lelaki kaler pink..... maaf, gambar tu xder kaler..... saje jerk test effect wif photoshoop..... hehe hantaran ni sume hasil kerjatangan Usu sendiri.....
'
'
ha, inilah orang yang bertunang tu merangkap adik bungsu aku, Usu yang telah selamat bertunang pada 20 Februari 2011, masa itu juga aku tengah berhempas pulas membuat persediaan untuk HKK2011..... huhu
'
'
ini pulak cincin pertunangan Usu..... aku suke pic ni coz aku suka ngan bunga daisy kuning tu..... hehe
'
'
susunan dari kanan : Abah, Usu, Tunang Usu (Alan), Mak
'
'
Usu n her BFF, Mina yang menjadi Photo-G pada hari itu secara x langsung.....
'
'
Usu berposing at her bed with her hantaran, mungkin ini sebelum pihak lelaki sampai..... sempat ler berposing kan..... hehe
'
'
lagi posing oleh Usu yang memang suka bila camera ada depan mata..... haha
'
'
'
'
'
mesti sume orang tanya kan, apa kaitan tajuk kat atas tu ngan n3 aku kali ini..... gambar di bawah menceritakan segalanya.....
'
all my family on that e-day
berdiri belakang dari kanan : Abang, Ang Pe'ie, Din, Abg Erol, Abah
berdiri depan dari kanan : Haziq, Kak Yah, Kak Mas, Usu, Alan (Tunang Usu), Mak, Uteh, Kak Long
duduk dari kanan : Haikal, Kakak Syikin, Nisha, Farah, Adik
'
so, kengkawan dapat rasa x apa yang berkaitan dengan tajuk n3 aku kali nie..... sebenarnya aku sediah pada hari pertunangan Usu nie..... yang aku mampu cuma tmpang gembira atas pertunangan dia ..... tapi aku tetap bersedih kerana..... nampak x dalam senarai nama kat atas tu, ada x nama aku @ hubby aku @ my lil Aisha..... x der kan.....
'
ha!! sebab tu lah aku sedih..... pada tarikh itu aku x dapat bersama2 ngan family aku meraikan pertunangan Usu..... huhu sedey, ni sume pasal HKK2012 yang telah pon selamat berlangsung pada 23/2 - 07/3 yang lalu..... nasib baik mereka x terlalu memaksa untuk aku menghadirkan diri pada tarikh itu..... tapi aku tetap sokong mereka dari jauh.....walaupon sedey..... huhu
'
so, lepas ni, akan aku pastikan yang pada tarikh keramat pernikahan Usu, aku tidak akan ketinggalan untuk sama meraikan n merasai kemeriahan majlis itu..... insyaallah
'
k, sekian
'
'
gambar : ihsan Usu at Facebook
'
'

11 comments

March 16, 2011 at 4:12 PM

alahai masz...mmg sedih...sbb masa nie la nk berkumpul sedara mara...

March 16, 2011 at 4:20 PM

emm xpe lah, bukan rezeki kan? masa adik nikah nanti, makesure kena hadirkan diri ye masz!

March 16, 2011 at 4:40 PM

tahniah utk ur usu..smga kekal ke jinjang pelamin.
anggapla xde rezeki utk awk join memeriahkan majlis..mmg dh tertulis suratan takdir..redha jek..jgn sedih2 ok..

March 16, 2011 at 5:07 PM

zura;

betul tu.. huhu

March 16, 2011 at 5:07 PM

chugie;

insyallah, itu lah yang diharapkan..

March 16, 2011 at 5:08 PM

suziey;

thanx.. tu lah, perkara dah lepas kan.. redha jek..

March 16, 2011 at 6:58 PM

loor akak ingatkan terjadi apa2 yg buruk kat adik dan keluarga .. hermm rupenya x dpt hadiri majlis pertunangan usu ye .. x per dikk , nanti majlis kawin sure adik dapat involve sepenuhnya .. haa percayalahh :)

March 17, 2011 at 12:34 AM

Lorrr intan pon dok ingatkan something bad happened...heee :D

Takde rezeki masz hadir hari tu...mmg lah sedih kan but takpe masz coz you can still redeem urself on her big day nanti!

Tahniah ye to ur Usu...semoga cepat2 ke jinjang pelamin :)

March 17, 2011 at 2:30 PM

alamak ada gambar kite plak..
hehe..
kite pun duk cari aisha masa tu.. rupenye kak ija xdtg..
xpe nanti wedding kene amek cuti awal2..

March 17, 2011 at 2:30 PM

alamak ada gambar kite plak..
hehe..
kite pun duk cari aisha masa tu.. rupenye kak ija xdtg..
xpe nanti wedding kene amek cuti awal2..

June 27, 2011 at 3:42 PM

kak as konfius..hkk2012..lum ada lagi masz..baru hkk2011..

Post a Comment