^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

23 March 2011

Home » *Adakah Aku Bersedia Untuk Perubahan Ini*

*Adakah Aku Bersedia Untuk Perubahan Ini*

haha,
'
tajuk x boleh blah la pepagi nie..... upsss!! nak masuk tengahari dah rupenye..... huhu, bukan ape..... memandangkan usia aku pon dah jejak ke angka 3 di hadapan..... jadi adakah aku perlu untuk melakukan perubahan terhadap diri aku ini yerk.....
'
ha!!, jangan salah sangka yerk, bukan perubahan yang drastik pon..... bukan juga berkaitan dengan nak buat surgery, bukan nak tukar kerja atau bukan nak cari pasangan lain..... huh, jauh panggang dari arang.....
'
ini semua sebab kat rumah dah ada ini.....
set Safi Rania Gold
'
actually dah lama dah beli set nie tapi x pakai pon lagi..... stanby jer tunggu set yang pakai sekarang ni habis, then aku akan mulakan perubahan pada diri ini dengan memakai set Safi Rania Gold..... untuk wajah awet muda dan cerah sempurna..... hehe sekarang ni aku guna produk dari Cosway, tapi rasa macam ia guna untuk luaran jerk, bukan dalaman..... dari testimoni yang aku baca pon kebanyakan mereka berpuas hati dengan hasil Safi Rania Gold nie..... mungkin ia sesuai dengan kulit Asia macam aku nie..... hihi
'
sebelum ni pon aku memang dah guna produk Safi ni, tapi yang Set Safi Balqis jerk..... ni usia dah masuk ke angka 3 ni.. kena la buat perubahan kan, penjagaan muka penting bagi aku, untuk tujuan confident level pada diri sendiri n untuk suami tersayang..... hehe
'
one more product for women 30 plus age..... is

Anlene
'
aku dah stat minum Anlene tapi yang Concentrate n chocolate flavour jerk..... yang ori n creamy memang x boleh lalu kat tekak nie..... sampai kat lidah jerk rasa dah macam nak terkeluar..... huhu.....
'
tapi rasanya dah lama jugak aku x minum air Anlene nie..... rasanya sejak aku sibuk dengan HKK last month, aku dah lupa nak top-up stock Anlene dalam fridge..... maaf di pinta pada diri ini coz aku dah mula lupakan penjagaan kesihatan tulang sendiri..... terasa pulak kalau x minum, badan akan mudah rasa letih terutama area tulang belakang..... lagi lah kerja akuni asik duduk jerk depan PC, bangun pon sekali sekala jerk pi kat printer ambil paper, turun bawah beli makanan, pi n balik kerja..... n kalau yang x duduk diam pon kat rumah la kan..... asik main kejar2 jerk ngan my lil Aisha..... haha
'
hah, nak kena mula balik nie.....
'
so, aku akan berusaha untuk perubahan ini..... n bukan sahaja fizikal aku akan buat perubahan..... Insyaallah, dari segi rohani juga..... Ameen.....
'
k, sekian
'
'

7 comments

March 23, 2011 at 10:22 AM

wahh persediaan rapi...

March 23, 2011 at 10:31 AM

safi dijamin halal..gunakan tanpa was2..hehe..kita pn guna safi rania :)

March 23, 2011 at 11:34 AM

lily pon baru guna gak safi rania..baru sbln kut..hasilnya mmg ok..yg ptng d jamin halal.. :)

March 23, 2011 at 11:37 AM

eima;

hehe, rapi lah sangat kan..

March 23, 2011 at 11:49 AM

[-suziey-];

betul3..

March 23, 2011 at 11:50 AM

Lily@Mummyqistina;

ooo yer ker.. alhamdlillah harap2 masz pon dapat hasil itu juga..

March 23, 2011 at 9:26 PM

mak dni pon guna safi

Post a Comment