^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

17 March 2011

Home » *Hasil Menghadiri Bengkel Latihan Hands-On HRMIS Bagi Pengurusan Cuti & SLT-LNPT Tahun 2011*

*Hasil Menghadiri Bengkel Latihan Hands-On HRMIS Bagi Pengurusan Cuti & SLT-LNPT Tahun 2011*

hah, ingat x semalam aku ada khabarkan bahawa hari ini aku akan menghadiri Bengkel Latihan Hands-On bagi SKT tahun 2011 ni kan.....
'
so, bengkel tu dah pon selesai jam 9.30 pg tadi..... sepatutnya bengkel tu dianggarkan akan berlangsung dari jam 8.30 am dan akan berakhir jam 1.00 ptg, tapi disebabkan kami yang menghadiri bengkel tu sume dah teror, so, dalam masa 1 jam jer dah setel dah..... haha
'
so, bila dah habis bengkel yang di buat kat opis jerk, kami pon isi lah masa terluang itu dengan melaram bergambar..... hehe, jom kita layanz piccas.....
'
'
ha, ni group urusetia tengah bincang2 ntah ape topik aku pon x tau la kan.....
see my new watermark, lepas edit sikit tang kaler nama tu, aku try aplikasikan kat new pic nie..... ok x?? hehe
'
'
hah, ni aku dipaksa oleh dak Anom untuk pakai kasut n clutch bag yang dipamerkan kat situ..... kasut tinggi tuuu tapi besar sangat la, so time aku jalan, rasa macam nak jatuh jerk.. huhu
'
'
hah, inilah clutch bag n kasut yang aku terpaksa rela pakai untuk diambil gambar oleh dak Anom tu..... 4 inci ko tinggi kasut tu..... terasa ketinggian aku bila pakai... hehe
'
'
hah, ni pon bebudak opis aku yang melaram same bile dah abis bengkel n memasing malas nak naik opis..... haha
gambar belah kiri itulah dak Anom, yang pantang jugak ngan kamera.....
gambar belah kanan tu Daniel n Linda si pengantin baharu.....
'
'
bengkel tadi cuma dihadiri oleh 10 daripada 12 orang yang diarah hadir..... tu yang boleh memain melaram bergambar tu..... hehe, urusetia pon ala2 x paksa peserta gitu kan..... cume yang x bestnyer, bengkel hari ini xder makan2..... harharhar..... pape pon thanx pada penganjur yer.....
'
k, sekian
'
'

2 comments

March 17, 2011 at 12:00 PM

oooo org HR ke..

cantik la kasut tu..tp tingginya..haih mau tergolek klu kita pakai..

March 17, 2011 at 12:34 PM

hehe orang HR tu urusetia bengkel, masz ni orang pembangunan..

tu lah, seb baik la pakai jap jerk.. hehe

Post a Comment