^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

10 March 2011

Home » » *Al-Fatihah buat En. Osman Bin Murjee*

*Al-Fatihah buat En. Osman Bin Murjee*

pepagi ni nak kongsi cerita sedih dulu yek.....
'
last Saturday, 05 Mac 2011, jam 4.00 petang, semasa aku bertugas sempena HKK2011, aku terima berita sedih dari kampung.....
'
aapa kepada abah aku Encik Osman Bin Murjee telah kembali ke rahmatullah di usia 82 tahun kerana sakit tua.....
'
AL-FATIHAH
buat beliau yang sering tersalah bagi duit raya kepada aku, bukan kepada adik aku.....
hehe
'
kini abah anak yatim piatu dalam keluarga
yang tinggal cuma mak (nenek tiri) n adik beradik tiri jerk.....
'
sweet memory with you always in our mind till the last of breath.....
semoga roh beliau dicucuri rahmat.....
ameen
'
'
k, sekian
'
'

2 comments

March 10, 2011 at 10:05 AM

takziah masz...

March 10, 2011 at 10:30 AM

atok masz ek ..
takziah ..mudahan rohnye dicucuri rahmat

Post a Comment