^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

09 March 2011

Home » *Eh dah petang dah ker??.....*

*Eh dah petang dah ker??.....*

sedar sedar dah petang kan..... dari pagi asik ler ngadap comp. comp. dan comp. sampai x sempat nak buat pape pon hari ni..... ni pon sebab dah nak waktu balik kan..... so aku gagahkan juga la tangan ini untuk buka internet..... hehe x per kan bos.....
'
opsss, bos yang suruh aku buat kerja ngadap comp. dari pagi tadi (ekceli dari semalam dia bagi aku kerja tu) x der, bos pi jumpa big bos kat atas.....
'
hah!! jap lagi nak pukul 5 dah..... nak balik dah..... weehu!!!!! seronoknyeeeeee dah 2 minggu aku balik kerja asik ler x nampak matahari terbenam, tapi bermula semalam, alhamdulillah aku dah boleh balik awal ke rumah n boleh spent time main ngan aisha..... but hubby still kena balik lewat coz kena stanby untuk monitor kontraktor turun khemah.....
'
but malam ni hubby boleh balik awal sikit kut..... coz kami ada janji ngan kedai lampu untuk tuntut baki lampu yang kami beli last month.....
'
x sabo nak balik nie..... hehe
'
k, sekian
'
'

2 comments

March 9, 2011 at 5:09 PM

MAS...
mmg dah petang pun..
masa.biasalah mencemburi kita...

jom..mimun petang...sementara bos tak nampak tu..hehehe

March 9, 2011 at 9:59 PM

skrg ni kejap je masa berlalu..tup2x..dh petang..huu~

Post a Comment