^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

18 March 2011

Home » , » *Nuffnang Oh Nuffnang*

*Nuffnang Oh Nuffnang*

haha
'
ini adalah 1st n3 kat blog maszmadi.blogspot.com berkaitan dengan Nuffnang..... aku rasa jarang2 aku bukak akaun nuffnuff sejak aku mendaftar menjadi ahli pada bulan May 2010 kalau x silap aku ler..... owh!! dah hampir setahun rupenyer aku menjadi ahli yerk.....
'
cuma kengkadang jerk aku buka nuffnuff, tu pon just tengok analytics pengunjung n just sekali lalu jerk tengok earnings..... coz nak cepat jerk.. maklum lah, kat opis kan..... nanti tetiba pulak sampai jerk memo kat atas meja ni, walaupon bos x der la sampai ke situ tindakan dia..... hehe
'
tetiba hari ni terasa macam nak kongsi ngan kengkawan lak, ape cer ngan nuffnuff aku nie yerk..... biase aku baca n3 kengkawan yang selalu jerk dapat earning ratus2, ada juga yang sampai ribu2..... wah!! seronoknyer aku dengar.....
'
tapi tidak bagi aku..... ce tengok pic kat bawah tu.....
'
'
'
ha..... itu lah earnings aku sejak aku membuka akaun nuffnuff..... dah memang x gerak2 dah, sampai lah sekarang nie..... aku pon terima je lah kan, coz pengikut aku yang kiut miut semua tu bukannye ramai sangat kan, terima kasih pada kengkawan yang sudi ikut yerk..... viewer harian pon x der la sampai puluh2 kan..... n3 aku pon x der la sampai orang tertunggu2 nak baca kan, tapi ada jugak yang tunggu, hehe..... aku sedar sapa diri aku nie.....
'
tapi x per..... aku memang saje jerk join nuffnuff nie..... x der la sampai nak majuk2..... x der sampai nak kuar..... aku tengok blog kengkawan sume ada iklan nuffnuff yang gedik2, so aku pon teringan nak jugak..... n aku register jerk..... kalau ada income dari situ, Alhamdulillah, kalau x der pon, aku tetap akan teruskan aktiviti bloging aku, coz kat opis ni nak FB @ Twitter @ YM @ social network lain x boleh nak surf, even Youtube pon x boleh nak buka.....
'
so, aku biarkan je la nuffnuff nyer port kat blog aku nie.....
'
bukan mengadu atau menagih simpati, hanya kongsi pada kengkawan yang senasib ngan aku..... huhu
'
k, sekian
'
'

6 comments

March 18, 2011 at 9:55 PM

samalah kita...tur kira banyaklah jugak...

March 18, 2011 at 10:03 PM

rezeki masing2..duti nuff ciput, tapi tang lain mesti banyak..ahaksss..

March 18, 2011 at 10:09 PM

selamat malam mas

ayu pun tak kisah kalau dapat berapa...
sejak cash out...2 bulan nuff majuk..
nie pun baru dapat rm0.75..
tak apa........
bukan kejor nuff..tapi kejar sahabat2 yang sudi berkawan dgn kita....kan??

March 21, 2011 at 10:45 AM

xpe masz...lama2 jd bukit...

March 21, 2011 at 1:35 PM

samalah..sikit-sikit lama-lama jadi bukit. :)

Entri Terkini: Menjahit, satu terapi minda yang baik..
Entri Terkini: Produk HPA untuk rambutku..

March 21, 2011 at 4:58 PM

skrg ni lagi susah nak dpt earning..entahler

Post a Comment