^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

01 March 2011

Home » , » *Keputusan Pemenang Lucky Draw Souvenir Dari Sabah*

*Keputusan Pemenang Lucky Draw Souvenir Dari Sabah*

assalamualaikum,
'
dah tengahari..... upsssss! petang dah yerk, hehe semula semula
'
dah petang dah rupenyer..... semalam dah janji nak anounce keputusan Lucky Draw Souvenir Dari Sabah yang dah pon tamat last 2 week kan..... lepas habis duty lawatan berpandu bawa student IPG Ilmu Khas, Cheras pusing keliling HKK2011, inilah masa baru boleh nak update blog.....
'
alhamdulillah, hari ni akhirnya dapat jugak aku betul2 punye anounce keputusan..... tapi sebelum tu, meh kita jamu mata dengan pencabut undi yang aku lantik..... seb baik la balik umah semalam my lil aisha x terus tidur..... aku paksa jugak dia buat undian..... hehe, sorry sayang.....
'
so, take a look at da picture.....
'
'
see, memula macam x nak jerk suruh cabut kertas2 dalam bekas anyaman ribu2 yang aku buat sendiri masa pi sabah ari tu..... tapi lepas jerk aku kuarkan HP nak snap gambar, trus jerk dia posing macam2 pose..... steady jerk ambil kertas tu satu persatu.....
'
'
selesai 3 orang pemenang bertuah, tetiba aku rasa x salah kalau aku tambah lagi orang2 yang bertuah kan, sebagai balasan lama menunggu result aku nie..... so aku suoh jerk my lil aisha cabut nama yang bertuah lagi 2 orang..... so kesemua pemenang yang bertuah adalah 5 orang.....
'
dan pemenangnya adalah.....
'
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
owh, kita tengok hadiah dulu la yerk..... hehe, hadiah xder la mahal mana tapi yang penting hadiah2 tu naik kapal terbang tau..... haha
'
ha, tengok tu, model cilik redha jerk la bila mama suoh posing dengan pelbagai jenis keychain, gelang tangan, postcard n FM yang akan aku edarkan kepada mereka2 yang bertuah.....
'
so, inilah masanya.....
'
pemenang bertuah bagi Lucky Draw Souvenir Dari Sabah by maszmadi.blogspot.com adalah.....
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
tiga nama bertuah yang telah di cabut oleh my lil aisha adalah.....
'
'
'
'
'
dan 2 nama tambahan yang bertuah adalah.....
'
'
'
'
so, kepada nama nama yang tersenarai di atas sila emailkan nama, alamat n no. telefon kepada masz_4580@yahoo.com untuk proses pengiriman hadiah yerk.....
'
owh yerk, ada spesial hadiah nak aku bagi kat EIMA coz dia adalah early bird yang join + promoted sekali LD aku ni, thans a lot yerk eima..... so, jangan lupa email sekali maklumat kat masz.....
'
so, sekian dulu LD SDS anjuran blog aku, insyaallah ada masa lain kali kita jumpa lagi, kepada yang x menang, maaf dipinta, mungkin rezeki kalian bukan pada LD ini..... n jangan serik nak join what ever LCG yang aku n kengkawan anjurkan yerk.....
'
k, sekian
'
'

4 comments

March 1, 2011 at 3:59 PM

wah tlg promote pun dpt hadiah ek ...huhuhu
TQ masz...
gembira tul

March 1, 2011 at 4:14 PM

ala tak menang tak pe,next time mai cuba lg..

March 1, 2011 at 4:53 PM

waaaaaaahhh...menang...alhamdulillah...tq masz..

March 2, 2011 at 1:46 PM

best pemenang2 dpt souvenir dari sabah lagi..

Post a Comment