^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

22 March 2011

Home » *Aku Masih Di Sini Menunggu My Hubby*

*Aku Masih Di Sini Menunggu My Hubby*

salam petang,
'
pukul 5 tadi loceng dah bunyi tanda waktu bekerja dah berakhir.....
'
kini aku masih lagi di sini, di hadapan meja kerja, mengadap PC tanpa suara.....
'
menunggu my hubby yang sedang bermain ping pong dengan kawan2 nya, di bawah sana.....
'
bajet dia nak balik jam 6.30 petang.....
'
aku tunggu jer la kat sini.....
'
k, sekian
'
'

3 comments

March 22, 2011 at 8:23 PM

mas..gitulah nasib si isteri..sabar dengan senyuman

tak apalah biarlah dia bersukan..karang kurang sihat, disalahkan kita gak.....

March 22, 2011 at 10:29 PM

Masz,

Saya plak hubby yang selalu tunggu...hehehe...tapi time dia ada jelah...

x per,sekali-sekala menanti dia plak...:-)

March 23, 2011 at 9:15 AM

mcm tu la kan..kfieza kdg2 biasa jgk dok tgu huby..tp jrg la sebab sll dtg keje seniri..

Post a Comment