^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

11 March 2011

Home » *Kejadian hari jumaat di opis aku*

*Kejadian hari jumaat di opis aku*

JENG! JENG! JENG!
'
hah, cerita panas! panas! panas!, terbaik dari ladang nie..... tajuk x boleh belah lar..... tapi memang cerita panas, kejadian nie baru jerk berlaku di opis aku nie, pada hari ini, baru jer sebentar tadi, semasa opis kami sunyi, kaum lelaki sume pi menunaikan solat jumaat, lampu pon suram suram jerk, maklum lah nak jimat letrik la katakan.....
'
apa yang berlaku?..... bebudak opis aku ni dah kerasukan tengok cerita hantu ler..... memasing dok depan PC n tengok CD @ tenet yang menanyangkan cerita sebegitu..... huhu, aku????? hehe, dengar jerk la jeritan dorang dari tempat duduk aku yang penuh dengan kertas kertas yang bos nak bawa untuk program retreat jap lagik.....
'
x caya.....
'
jom kita cuci mata ngan pic yang aku snap, fresh tau.....
'
hah, ni si budak yang dok sebelah aku, Anom..... tengok direct from internet cerita 'Santau'..... x nak tanye ker nape tangan dia tegak cenggitu, hehe, tu bukan kesan dari tengok cerita tau, tangan tu sebab stanby nak ambik makanan yang ada depan mata, sambil tengok cerita, sambil makan..... hehe
'
'
ha, ni group Kak Fiza n Lylie, kat PC sebelah tengok cerita 'Khurafat'..... ni sume jangkit dari Timah ler, dia yang memulakan sesi tengok cerita hantu segala bagai nie..... Kak Fiza tengok dari jauh jerk walaupon hakikatnya memang x tengok pon..... hehe, yang si Lylie, tengok sikit.. borak, tengok sikit.. borak, nak hilangkan rasa takut la tu..... ye ker Lylie.....
'
'
ha, ni aku..... ops, meja aku yang penuh ngan kertas n makanan..... sambil buat kerja, sambil makan, sambil tunggu website blog yang tengah loading..... lambat tol tenet hari nie.....
'
hm, masa entry ni di taip..... si budak Anom yang dok sebelah aku ni dah pindah ke group 'Khurafat' coz tenet slow, so tengok cerita hantu pon kejap2 berhenti..... x thrill la kan..... hehe
'
k, lah, tu jerk cerita waktu rehat di opis aku hari nie.....
'
k, sekian
'
'


3 comments

March 11, 2011 at 2:49 PM

hahahah..sempat wt n3 lg tuh..memang la kak....ibu mengandung mane blh tgk cite hantu..terkejut ank dlm perut saye tau......

March 11, 2011 at 3:57 PM

hahhaa...boleh lg layan cite hantu kat opis...

Post a Comment