^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

18 March 2011

Home » , » *Pos Ekspress & ABC For My Lil Aisha*

*Pos Ekspress & ABC For My Lil Aisha*

Alhamdulillah,
'
petang Jumaat sudah..... sok cuti weekend..... hubby ada rancang nak balik kampung hubby di Kuantan coz boleh datang kenduri kawan hubby merangkap usahawan kraf di bawah projek Bahagian aku kat sini..... tapi x tau lah boleh berlaku atau tidak perjalanan ke Kuantan itu..... huhu..... x mor cerita banyak coz masih dalam perancangan.....
'
so, kita cerita aktiviti aku as a woman pada rehat hari Jumaat yer..... tetiba dak Timah bagitau kat aku dia nak pi Ampang Park coz nak update buku ASB, maknanya dia nak pi Pejabat Pos lah kan..... so, aku pon tetiba teringat kan hadiah LD aku yang dah siap dalam sampul tinggal nak terbangkan ke cik2 n puan2 memasing jerk..... so, aku pon trus meng'offer'kan diir untuk teman dia..... plus kawan teman lagi sorang iaitu dak Mar..... hehe boleh gitu.....
'
so, dengan rasminya..... Alhamdulillah, aku telah berjaya melaksanakan misi aku untuk menerbangkan hadiah2 itu pada petang ini..... kepada sesiapa yang berkenaan, tunggu sampul Pos Ekspress sampai ke tempat anda yerk.....
'
'
nombor2 track untuk rujukan aku n penerima hadiah.....
sila klik untuk tumbesaran yang sihat
'
'
dah alang2 berjalan dari bangunan Tabung Haji, dak Timah nak masukkan duit kat sini tapi kaunter tutup coz dah nak solat Jumaat..... sampai lah ke Ampang Park untuk ke Pejabat Pos, so kami pon jenjalan lah kat Ampang Park tu..... jenjalan tetiba dak Mar nak cari sesuatu n kami trus ke Kedai Buku Big Bookshop..... harus lah ada sesuatu untuk Aisha kan..... see picture below.....
'

ini dia buku Konsep Pertama Dalam Praktis Penulisan Abjad..... buku ABC untuk Aisha praktis menulis..... nampak x dalam bulatan merah tu..... Boleh Dilap Bersih..... buku ini dibekalkan dengan whiteboard marker untuk menulis dan tulisan itu boleh di padam..... aku rasa sesuai dengan Aisha yang dah sibuk nak menulis jer sekarang nie.....
'
'

buku yang penuh dengan warna warni dan pelbagai gambar, bagus untuk perkembangan minda anak2 kan..... harap Aisha gunakan sepenuhnya buku ini, lepas ni nak beli yang versi Nombor 123 pula, then versi ABC English n versi 123 English..... sebelah belakan ada part untuk Lukisan Kreatif bagi anak2 yang suka melukis.....
'
'

so, xder la aku pi jenjalan di waktu lunch hari Jumaat balik dengan tangan kosong kan..... bagi ibu2, mesti akan ingat untuk mencari sesuatu untuk anak2 bila pergi ke sesuatu tempat kan..... bagaimana pula dengan bapa2 kalau mereka berjalan, apa yang mereka cari yerk.....? hehe

'

k, sekian
'

'

4 comments

March 18, 2011 at 4:31 PM

xsabar nk dpt nie..

March 18, 2011 at 4:49 PM

sempat lg membuat pengisian di hari jumaat ni...bagus tu kira nya suma dah setel...lega kan..

tk sempat nk ke mana..just dok opis je melayan tenet..hehe

March 18, 2011 at 5:31 PM

zura;

tunggu yerk..

March 18, 2011 at 5:32 PM

fieza79;

hehe, teman kawan jerk..

Post a Comment