^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

11.3.11

Home » *Tak sabar nak tengok rumah in renovation esok*

*Tak sabar nak tengok rumah in renovation esok*

YEA!!!
loceng dah bunyik.....
'
baru jerk lepas tipon hubby, dia atas moto baru balik dari kinik coz x sihat ari nie.....
'
hari ni aku datang keje naik kreta sendiri.....
'
harap2 balik ni jalan x jem, baru lepas ujan.....
'
esok plan nak pi tengok rumah yang baru kami @ TRP yang tengah renovation.....
'
Alhamdulillah, MPS dah lulus plan.....
'
x sabar nya nak pi Rawang.....
'
ok, nak balik cepat, nak ambil Aisha kat umah 'umi' pengasuh..... karang jem lak, dah la ari ni ari jumaat.....
'
k, sekian
'
'

2 comments

March 11, 2011 at 9:16 PM

dpt ku rasa perasaan teruja itu..kalau bole hari2 nk tgk rumah in renovation kan..

March 12, 2011 at 10:00 AM

seronoknya bila dah ada rumah kan .. akak lum lagi dlm proses loan .. huhu

Post a Comment