^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

7.1.13

Home » , , » *satu jam kami di Legoland Malaysia*

*satu jam kami di Legoland Malaysia*


as salam,

 dalam entry INI aku ada bagitau yang aku dapat baucer Legoland RM40 untuk 1 tiket kan, aku dapat 2 baucer..... so boleh beli untuk 2 tiket..... so masa bercuti ke kampung Johor last week kami jejakkan kaki ke Legoland Malaysia..... yang menjadi idaman sume orang sekarang ni kan.....


weeha!!!!! 


jom tengok gambo kami bergambar di Legoland.....

memula ambik gambo kat pokok yang jadi pagar laluan ke dalam dulu yerk.....

ape jenis Papa lah ni, dia ada payung, anak xder..... iskiskisk seb baik ada pokok..... jalan kat tepi2 jerk nak elak kena panas punya pasal..... hehe laluan berbumbung ada, tapi ada jerk orang dok kat tembok2 tu, malu lah kami nak lalu situ..... huhu



dah sampai, ambik gambo kat entrance dulu.....
 ape lah gaya pose Hubby tu.....


bergaya lagi, masih di depan entrance.....
kali ni Aisha ngan Mama plak.....


Aisha ngan payung..... lagi di depan entrance....




lepas tu kami ke ape Mall ntah nama dia, kat situ jugak.....
posing sikit2 pehtu kami balik.....



haha, sudahnyer bergambar kat entrance jerk, x guna pon baucer yang dapat tu untuk beli tiket..... sebab kami x masuk dalam pon..... belum bersedia untuk mengalirkan duit ke situ lagik..... lagipon panas gila waktu kami pi tu..... kalu redup pon kami x masuk kut..... kewangan belum mengizinkan..... tu yang satu jam jerk kami kat Legoland nieh..... hehe

tapi baucer tu abis bulan Mac taun ni, so kena guna jugak..... baru2 ni dapat lagi 2 baucer, so total ada 4 baucer sekarang..... 3 untuk kami, l lagi untuk sape agak2 yerk..... mana lah tau tetiba ada insan yang baik hati nak blanje kami masuk sini kan, kami sponsor baucer, 'orang tu' sponsor RM..... hehe 

tapi x masuk dalam pon, souvenir mainan lego tetap kami belikan untuk Aisha..... 
 mainan lego untuk Aisha harga RM6.90 sebungkus.....

boleh buat buaya, buat robot, buat rumah, buat helikopter..... beli yang murah jerk masa ondaway balik umah Nyai Yai kat Adela, beli kat kedai biasa jerk..... haha..... janji rupa dia macam lego boleh cantum2..... nak beli yang ori, kedai souviner kat Legoland nu kat dalam, kena masuk dalam dulu baru ada kedai souvenir legoland..... kalu kedai dia kat luar kan best, orang x melabur beli tiket masuk tapi sekurang2 nya orang beli souviner dia..... hehe


moga adalah rezeki kami nak masuk Legoland ni suatu hari nanti kan..... ameen

k, sekian


pssst 1 : aktiviti ini kami lakukan keesokan lepas aktiviti makan2 sambil potong kek Aisha, entry akan menyusul kemudian sebab gambar kat dalam incikNik, x transfer lagi.....


12 comments

January 7, 2013 at 8:15 AM

dpt gambar entrance pon jadi la kan..kalo dpt baucar g USS singapore sy rela alirkan duit ke sana..hahaha

January 7, 2013 at 8:31 AM

wah hapynya

January 7, 2013 at 8:37 AM

Mas..dah dekat dah ngan tempat ktorang..knapa tak roger²...kalau tau mas p sana..boleh lah jumpa kat sana..kalau datang lagi bgtau ye...^^

January 7, 2013 at 8:48 AM

wah2..bestnyer mas...bilala yat dpt g ni pon xtau...seronokkan....dpt g sekeluarga...

January 7, 2013 at 9:56 AM

wahhh asha dah sampai legoland hah....lieya ni kampung dekat ngan legoland pun tak pegi2 lagi heheeheh..

seronok nampaknye aisha.....

January 7, 2013 at 11:08 AM

wah..seronoknya..
bila la sy dpt bw ank2 pegi agaknye..

January 7, 2013 at 12:31 PM

tk dpt masuk dok kat luar dulu pun jd la kan .... tak lama dah nk bulan 3 ni

January 7, 2013 at 12:31 PM

tk dpt masuk dok kat luar dulu pun jd la kan .... tak lama dah nk bulan 3 ni

January 7, 2013 at 12:59 PM

wah mmg sernoklah...

January 7, 2013 at 1:36 PM

akak dah sampai sana .. best.. berbaloi leer jugak.. tp memang panas...

January 8, 2013 at 11:32 AM

sy yg dkt nih pun belum jejak kaki lagi ke sana.. x pe la bg org yg luar jb pegi dulu.. kami lambat2 pun x pe.. hehehe..

February 13, 2013 at 9:49 PM

Salam. Mari menginap di Sufie Homestay Johor yg harga sgt berpatutan dan hnya 20min shj ke Legoland. Layari blog untuk maklumat lbh lanjut http://sufiebiz.blogspot.com

Post a Comment