^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

5.1.13

Home » *white cement compound*

*white cement compound*

As salam,

Ari ni aku berjaya mggunakan skill ala2 kontraktor untuk menutup joint mozek di balkoni TerataKami... Guna simen yg dah siap bancuh, beli kat Tesco Rawang dgn harga RM7.90 satu bekas kecil... White Cement Compound, internal & enternal use...

Beli 1 je dulu sbb x tau lg camne penggunaanya n camne hasilnya... Pagi tadi dah buat hampir suku balkoni, so kena beli lagi sekurang2nya 3 bekas untuk siapkan keseluruhan balkoni...

Alhamdulillah, walau xde blajar psal buat2 umah ni, berkat dulu2 tgok Abah buat umah kat kampung, maka aku buat je dgan bantuan rancangan kat tv jugak...

Em, Hubby? Dia tggu aku buat dulu, smentara tu dia mengecat kat dlm umah, cat tempat2 yg rosak akibat kulat lembap... Maklum musim ujan skrg ni kan... K,lah nak smbung kmas2 umah yg dah kena tggal 1 mggu lpas blik kg...

K, sekian


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments

January 5, 2013 at 11:21 PM

Kenapa tak ke gambarnya...?

January 6, 2013 at 9:11 AM

Happy weekend mas..selamat mengemas rumah..^^

Post a Comment