^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

31 January 2013

Home » , , » *dapat sampul surat rahsia*

*dapat sampul surat rahsia*


as salam, 

pagi tadi si dak Linda bagi aku satu sampul surat..... terkejut aku bila tengok sampul tu xder tulis ape2 melainkan distaplerkan dengan Nationwide Express punyer slip pos.....
macam pic kat bawah ni.....

v


v


v

 



aku terpikir, ader ker aku masuk CGL mane2?..... x der.....
ader ker aku menang mane2 CGL yang x dapat adiah lagi?..... x der.....
ader ker kengkawan mintak alamat nak kirim barang2?..... x der....
owh, Marya punya barang yang dia pos dari Peru dah sampai, tapi belum up entry lagik, thanks bebanyak Marya, sangat comel.....
ader ker aku request ape2 sampel dari supplier produk?..... xder..... 

so, aku xmor tertanya2 lagi dah.....
terus jerk aku bukak.....
dan.....


v


v


v


v


v



TADA!!!!!

isi dalam sampul tu adalah ubat gigi Colgate Total yang comel..... tanpa ada apa2 nota

hurm, aku x ingat pulak ape2 aktiviti aku yang melibatkan produk ni..... dari dapat pagi tadi sampai ke aku taip entry ni, aku xdapat ingat pon..... huhu ingatan aku dah kurang kah atau memang company produk ni tengah buat promotion n bagi sampel produk baru dorang kat semua orang..... tapi alamat opis tu.....

hurm, x perlah, orang dah bagi kan, kita terima..... ape orang kata "rezeki jangan di tolak, musuh jangan di cari" kan kan kan.....
alhamdulillah

k, sekian

10 comments

January 31, 2013 at 1:59 PM

eh akak dah dapat kite tak dapat pun lagi..ada tak akak isi form dlm iklan colgate..klu ada tue lah dapatnye..

January 31, 2013 at 2:03 PM

ye la rezeki kan

January 31, 2013 at 2:04 PM

murah rezeki...:)

January 31, 2013 at 2:08 PM

rezeki tak diduga tuh...

January 31, 2013 at 3:06 PM

rezeki jugak tuh~
hehehe

January 31, 2013 at 3:31 PM

rezeki namanya ni. hehehe
maybe masz penah isi ape2 borang sebelum ni kot

January 31, 2013 at 10:16 PM

rezeki kak.... guna je... hehehe...

January 31, 2013 at 10:19 PM

rejeki nie
akak pun suspen bila baca eek ;)

February 1, 2013 at 7:40 AM

SALAH ALAMAT TU..PTTNYA BUI YG DPT..KEKEKE

REZEKI JGN DITOLAK TAWW

February 3, 2013 at 3:17 PM

Hari tu lily pun ada request ni..tapi tak sampai pun lagi...

Post a Comment