^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

1.2.13

Home » *cuti hari wilayah*

*cuti hari wilayah*

As salam,

Em, cuti2 ni up entry pon da petang kan. Eh, kengkawan yg x keje kat wilayah persekutuan jgan jeles tau sbb kami cuti ari ni. Kengkawan yang kat negeri dah ada cuti keputeraan sultan masing2 kan, so fair la untuk kami bercuti ari ni kan... Hehe...

Em, tadi pagi Aisha pi school Papa antar, sampai 11.30 aku pulak ambik dr schonl sbb Hubby pi opis, ada keje yg perlu dibuat. Ari ni kami berdua lunch nasi lemak + ayam goreng yg aku buat pagi tadi...

Lepas lunch, waktu untuk rehatkan minda, layan Wonderpets, Diego, dan sekarang Dora. Petang nanti kalu x ujan n Aisha x tido, nak pi taman kuarkan peluh pulak. Hehe layannn...

K, sekian

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments

February 2, 2013 at 1:38 PM

rehat2 lah kan dik
akak kerjaaaaaaa huhuh

February 3, 2013 at 3:16 PM

Kartun fev Qis juga ni..skrg ni tiap² hari start kul 1.30pm sampai upin ipin..terpacak dah depan TV..

Post a Comment