^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

20.2.13

Home » , » *wordless wednesday ~ kucing melepak*

*wordless wednesday ~ kucing melepak*


as salam, 


gambar di ambil dari dalam rumah.....


 
gamabr di ambil dari luar rumah.....


relax jerk kucing tu berehat kat depan pintu TerataKami kan, x lari pon bila aku bukak pintu nak keluar.....
ini adalah pic sebelum kerja deko deko dalam entry isnin lepas dilaksanakan.....

k sekian


12 comments

February 20, 2013 at 8:19 AM

haha..comel la plop kucing tu..hehe
lps ni xde can la nk lepaking dh..hehe

February 20, 2013 at 8:42 AM

comelnya miow

February 20, 2013 at 8:42 AM

Kucing siap tu Mas?
Kalau kakak dah halau dulu sebab kakak takut..

February 20, 2013 at 8:48 AM

nie ke kucing yg selalu dtg rumah akak ek..

February 20, 2013 at 8:56 AM

akak kucing lepak saje tak der hal kak jgn melabur skali udah ler..mcm kucing kt rumah alin tu..pastu boleh plak tuan rumah tu ckp kucing akak suke g rumah adik..ishhhhh

February 20, 2013 at 9:03 AM

kat rumah sue pun ada sekor kucing yg selalu bertandang. c bambam kemain suka lg ngan kucing. siap buat bunyi miowwww comel tu. hehehe

February 20, 2013 at 9:13 AM

masz, mule2 lepak..nanti die berak heheheeheh..bukan anti kucing, tapi tu la yg tekene kat umah lieya skrang nie...seb baik le ade page komuniti soh le sound2 sikit heheeheheh....

February 20, 2013 at 9:44 AM

Sedapnye dia bersantai² kat situ.. ^^

February 20, 2013 at 10:04 AM

comel :)

February 20, 2013 at 2:21 PM

comel sangat kucingnye~
tuan dia x sayang ke??

skrg x de dah lah yang datang melepak yer?

February 21, 2013 at 9:48 AM

nk tumpang sekakilah tue..mintak bela lah tue..

February 21, 2013 at 3:34 PM

KA bab kucing2 ni takut sikit hehehe

Post a Comment