^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

26 February 2013

Home » , , » *makan makan @Bisrul Seafood & Tomyam, Rawang*

*makan makan @Bisrul Seafood & Tomyam, Rawang*


as salam,

aktiviti di waktu malam di kala diri ini malas memasak.....
"Papa, jom makan kat luar".....
dipersetujui oleh suami tercinta tanpa banyak soal.....
"WEEHAAAAA!!!" eh dalam ati jerk tu..... hehe

maka kami keluar mencari empat yang belum dijejaki di Rawang ni untuk makan malam..... asik Kenanga jerk, annti meluat pulak orang Johor kan..... hehe

so, kali ni kami ke.....



Bisrul Seafood & Tomyam, Batu 16, Rawang, Selangor.....
dekat ngan Tesco Rawang.....
serius jerk cik abang tu tengok menu kan.....



seberang jalan dengan The Leverage Business Hotel.....
hotel baru buka nieh..... harga promosi RM58 nett satu malam.....
siap promote tuh, maklum, tiap2 ari lalu depan hotel ni kalu pi balik keje.....



senarai menu yang ada.....


ini anak dara sekarang susah betul nak senyum bila ambik gambar.....


tengok menu beria-ia sampai ulang 3 4 kali, tapi last2 oder menu biasa jerk.....
nasi goreng pattaya, nasi goreng daging merah, keropok goreng, air limau panas, ait nescafe panas n air laici untuk anak dara.....
anak dara sekarang dah pandai demand nak oder ape..... layan je lah kan....
yang paling x menahan dia cakap ape masa kami makan.....
"nape makan kat kedai ni? tak best la mama kedai ni".....
 erk, terdiam jap aku.....



suasana dalam kedai.....


kat luar kedai pon ada meja jugak bagi mereka yang nak open air kan.....


overall makan kat sini kami puas hati walau anak dara cakap x best..... huhu
makanan sedap, portion banyak, suasana n toilet pon bersih.....
harga berpatutan..... total kami makan kat sini dengan menu seperti kat atas tadi adalah rm18.50.....
ok la kan, xder la mahal sangat pon.....



ini signboard restoran.....

buka x pasti dari pukul berapa sampai pukul berapa, sebab time tu ingat nak makan jerk..... haha

k, sekian


pssst : wahai kengkawan semua..... buat 2 minggu ni, kalu aku x jenguk kengkawan, aku mintak maaf yerk, kesibukan melanda coz ada promosi kat opis aku ni n aku ada duty yang x menyempatkan aku jenguk umah kengkawan..... sume entry yang publish ini adalah aku dah schedule kan yerk..... so inshaa Allah pada masa senggang nanti aku jenguk umah kengkawan yerk..... jangan serik datang sini tau..... nanti aku windu korang sume..... k

13 comments

February 26, 2013 at 8:02 AM

bestnya
moning :)

February 26, 2013 at 8:35 AM

sana sini arini ramia blogger buat entry mkn2 n mkn seafood
aih..
nak ajak laki aku mkn seafood la arini!
ahahhaa

February 26, 2013 at 8:43 AM

glup!

February 26, 2013 at 8:51 AM

lama dah x mkn kat kedai. hehehe

Anonymous
February 26, 2013 at 9:28 AM

sekali KA silap baca ler pulak bisul instead of bisrul hehehehe

February 26, 2013 at 11:28 AM

mak aihh ..

February 26, 2013 at 11:40 AM

aku pun suka mkn luar ...sbb mls hihi

February 26, 2013 at 11:47 AM

ermm terliur nasi goreng papaya vs keropok...memang mabeles

February 26, 2013 at 11:47 AM

pandai Asya komplen..hehe..tak kena selera dia lah tu.. :)

February 26, 2013 at 2:01 PM

alahaiiii.. terliur tengok keropok tuh~ sedapnye~

February 26, 2013 at 3:23 PM

bestnye , nak try jugak la makan kat sini ,

February 26, 2013 at 3:59 PM

adik fifi duduk rawang.. kalau pergi rumah die boleh la cari kedai ni.. nak try makan.. :)

February 27, 2013 at 7:18 PM

Hehehe...sesekali mkn luar mmg sonok gak...

Post a Comment