^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

24.2.13

Home » *projek hujung minggu*

*projek hujung minggu*

As salam,

Em, ari ni aku ngan Aisha ok umah je, tapi Hubby tetap pi keje...

So dok kat umah kena la ada aktiviti kan, nak pi taman tapi hujan pula petang ni... Untuk tidak biar anak dara isi masa kat umah ni asik tengok tv je, maka kami buatlah projek mem'baking...

Gunakan baki tepung muffin segera ari tu, lepas habis Wonderpets, Diego n Dora, projek pon kami mulakan... Dapat 3 kali bakar, sekali bakar dapat 12 ketul muffin, total 36 ketul muffin... Aku gunakan deko yang berlainan setiap kali sesi pembakaran biar nampak lain walau hakikatnya rasa n bahan sama... Hehe

Apa yang penting... Kerjasama...
Hehe, apa yang penting Aisha seronok dengan aktiviti ini...

K, sekian


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

5 comments

February 24, 2013 at 6:17 PM

bagus... dpt eratkan silaturahim..

February 24, 2013 at 7:11 PM

Masa bersama yg dipenuhi dgn aktiviti yg penuh kemesraan...sangat efektif!

February 25, 2013 at 10:36 AM

waaa.. meleleh air liur tgk muffin..

February 25, 2013 at 11:49 AM

rajinyer,,, nampak sedap tu

February 25, 2013 at 8:35 PM

Nampak sedap tu...yummeh2..^^

Post a Comment