^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

24.1.13

Home » *akhirnya Gopal dalam genggaman*

*akhirnya Gopal dalam genggaman*

As salam,

Salam Maulidur Rasul buat umat Islam di seluruh dunia, moga peribadi baginda menjadi ikutan kita semua..

Ok, balik pada tajuk, dah lama mencari geng Boboiboy yg sorang ni. Akhirnya Gopal dalam genggaman kami petang tadi.. Hah Hah Hah

Tapi Boboiboy oren (kata Aisha) x dapat lagi, huhu. Puas la pusing2 singgah Petronas dari Rawang sampai ke Jalan Tun Razak, tapi kat rak sume kosong..

X puas ati selagi x cukup korum nieh, kat mana la nak dapatkan Boboiboy oren ni yek..

K, sekian


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

5 comments

January 25, 2013 at 8:01 AM

Comel jer Gopal..^^

January 25, 2013 at 11:19 AM

erm..boboiboy hangat dipasaran kak..kalo alynn nmpk alin inform ke akak k..

sib baik danish nak boboiboy jew..huhu

January 25, 2013 at 6:03 PM

kat area uma saya pun ade kak , adik saya gasak kumpul , hehehehhe

January 25, 2013 at 7:02 PM

PM tak bercadang utk beli Gopal nih, cukup sekadar 3 Boboiboy...:)

January 26, 2013 at 8:44 AM

kiut je gopal tue...

Post a Comment