^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

15.1.13

Home » , , » *BOBOIBOY..... kuasa dua!!!*

*BOBOIBOY..... kuasa dua!!!*


as salam,


hah, apsal pulak Boboiboy kuasa dua, bukan Boboiboy kuasa tiga ker.....
sebab kat umah aku Boboiboy cuma ada dua jerk..... lagi satu x beli lagi sebab dah pi banyak stesyen Petronas area Rawang ngan KL sejak bulan lepas lagik, asik dapat jawapan "stok x sampai lagi"..... huhu, agak2 sekarang ni stok dah sampai ke belum yerk..... sian Boboiboy x cukup korum.....



Boboiboy Angin .................... Boboiboy Tanah
 
koleksi Boboiboy yang ada sekarang..... siap ada skateboard khas untuk dorang lagik..... haha, tu skateboard beli sebab Hubby nak pujuk Aisha keluar dari tempat mainan kat Tesco Rawang..... so, beli beskal ngan skateboard kat luar dengan harga RM10.00.....


 
Ying .................... Yaya

beli Boboiboi, pakej dengan kawan dia sekali..... setiap kali lalu kat Petronas, Aisha asik ler tanya, "Papa, bila nak beli Gopal"..... hurm, kena usaha lagi ni nak dapatkan Gopal..... 

 

gaya anak dara ngan Boboiboy

siap boleh buat dialog lagi antara Boboiboy Angin ngan Boboiboy tanah tu..... "hai nama sana boboi, sapa nama awak?"..... "nama saya boboi, awak nak makan?"..... "saya nak makan nasi goreng"..... "oteh, saya nak masak"..... Aisha pon pi lah kat kitchen kabinet pink dia tu nak masak nasi goreng..... hehe 

haha, dah makin bijak anak Mama ni kan..... x per, nanti Mama pujuk Papa dapatkan jugak Boboiboy pakej ngan Gopal nanti yer..... baru meriah nak buat dialog ngan kawan Boboiboy yang ada 3 orang tu kan..... hehe

k, sekian

11 comments

January 15, 2013 at 8:15 AM

comel2..sweet jer dialog boboiboy angin & boboiboy tanah..pandai aisha buat dialog.. ;)

January 15, 2013 at 8:16 AM

comel2..sweet jer dialog boboiboy angin & boboiboy tanah..pandai aisha buat dialog.. ;)

January 15, 2013 at 8:35 AM

ilham dok berkenan topi boboiboy yg kat petronas tu.. tgk harga boleh tahan jugak..tunggu gaji..hehehe

January 15, 2013 at 8:44 AM

Senang aje nak pujuk anak usia begini kan Mas. Dapat ini pun dah suka bukan main. Ada kala mama/papa pun main sekali kan:)

January 15, 2013 at 10:13 AM

cutenya bila Aisha tiru gaya boboiboy tanah tu hu huu

salam kenal..

January 15, 2013 at 10:23 AM

bestnyer dah banyak koleksinyer tu.. anak sedara sayapun der semuanya... akak tak beliler sebab tak isi minyak kat petronas..

January 15, 2013 at 11:26 AM

fahim ade 3 ketul je ... yaya ying ngan tanah je ... tu pun tatau lepas ke mana.... die tak minat animasi gitu ....

aku redeem guna kad mesra je ...dpt 2 ketul

January 15, 2013 at 12:41 PM

sukanya dia dapat boboiboy.. kalau nak beli baju tgkla kat sini

http://misszucollection.blogspot.com

January 15, 2013 at 4:25 PM

stock baru sepatutnya dah sampai...baru belikan Boboiboy Kilat untuk Mifz hari tuh...

January 15, 2013 at 5:20 PM

hihihihi... kumpul boboiboi n the geng yer.. sis 1 pon tak beli.. sebab x isi minyak kt petronas kot.

January 16, 2013 at 2:54 PM

sama la ngan irsyad....n memng payah nk beli set yg last tu (boboiboy petir ngan gopal)...but kebetulan hujung bulan lepas p kenduri kat banting....so terjumpa kat petronas kat situ...seronok la dier..kalu tak sama la cam aisha ari2 tanya bila nk beli petir n gopal...huhu

Post a Comment