^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

5.9.12

Home » *dapat hadiah lagi*

*dapat hadiah lagi*

As salam,

Pergh tajuk x hengat kan, mcm byk jek dah dpt adiah...iye la, byk la jgk kalu lbih dr 1 kan...hehe

Adiah yg terbaharu adalah aku dpt adalah yg dlm gambar tu... Brooch yg didatangkan dari mane aku x tahu, hanye pemberi je yg tahu...kan

Aku dpt pagi sblum aku pi kursus ari snin lpas...ada je dlm handbag aku ni ha...hehe

Pemberinye adalah.....





























































syyy.....rahsia

Hehe, papepon aku nak ucap terima kasih bebanyak kat beliau coz masih bg lg adiah kat aku walau kami dah x bkerjasama, terharu plak aku... :)

cantik brooch tu n rasa sayang plak nak pakai...sweet jek, x kecik sgt x besar sgt, x terang sgt x gelap sgt, ssuai ngan jiwa aku...ngeh ngeh ngeh, tetiba je kan...apa kaitan brooch ngan jiwa plak...haha lantak... so aku akan simpan dulu dlm lemari kat umah, nti bila trasa nak pkai aku pkai...setel

Owh ari ni aku last berkursus, so ptg blik keje nti bleh la lpas kan windu kat yg tersayang aku 2 org yg dah tggal 3 ari 2 mlm tu yek...windu nak gaduh2 manje ngan dorang, owh windu gak ngan kengkawan opis ngan kengkawan blog jugak...tggu aku BW yek...

K, sekian


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

10 comments

September 5, 2012 at 8:56 AM

sape tu pemberinye ..siap rahsia2 lagi

September 5, 2012 at 9:20 AM

cantik2...berkenan kite..sbb ade 3 jurai lagi....

September 5, 2012 at 9:42 AM

Cantik..jeleslah ni..he3...(Biarlah rahsia)..

September 5, 2012 at 9:57 AM

tahniah yek!

September 5, 2012 at 10:14 AM

aah rahsia layiee
risau lak .. ;)

September 5, 2012 at 11:41 AM

bestnye!!!
kemain nk berahsia2. kihkih

September 5, 2012 at 12:14 PM

cantikk..

kalo rahsia tu..mest akak beli sendrik ek..ekekeke..;P

September 5, 2012 at 1:53 PM

cantekkk.. suka2!!
dah lah orang bagi.. lagiiii best~
siapakah yg baik hati itu~

September 5, 2012 at 3:14 PM

untungnyer, dhla shantek...
sukeee.. =)

September 7, 2012 at 8:27 AM

hehe..biarlah rahsia kan..
done 4 maxis.. =)

Post a Comment