^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

08 April 2011

Home » , » *Ya Allah, Berilah Aku Keuatan Untuk Jalani Bulan April Ini..*

*Ya Allah, Berilah Aku Keuatan Untuk Jalani Bulan April Ini..*

huishhh penat rasanya hari ni..... pagi x sempat lagi breakfast bos kecik dah panggil untuk breaf dia pasal bt nak jalan next week..... pukul 9 pagi bos besar pulak nak jumpa semua staff untuk meeting pasal promosi nak jalan hujung bulan mei nanti..... pehtu sambung discuss ngan bos kecik balik..... ni pon nasib baik lah bos2 sume dah keluar dengan urusan peribadi memasing kan n dah waktu lunch pon sekarang nie.....

'

aku sorang2 jer kat opis nie selain ada sorang pegawai yang tengah discuss ngan orang luar..... kawan2 lain semua dah turun makan kat cafe bawah.....

'

aku malas la nak lunch, x rasa nak makan pulak waktu tengah sibuk nie..... atas meja ni ada belambak2 paper cum buku program nak kena setel hari ni untuk program Ahad nanti..... tapi rehat jap coz nak lepas gian melawat rumah kawan2 maya..... ni je la time yang ada pun.....

'

so, kalau lah aku boleh senaraikan aktiviti yang aku handle untuk bulan April & Mei ni kan..... jom kita tengok.....

'

11 - 15 April ~ Bengkel Teknik Enamelling (Hiasan permukaan produk logam dengan menggunakan tatahan serbuk permata) ~ IKN, Rawang

'

25 - 28 April ~ Bengkel Teknik Sclupturing Dalam Pembuatan Paten (Fasa I) ~ PKKM Kelantan

'

30 April - 4 Mei ~ Bengkel Teknik Sclupturing Dalam Pembuatan Paten (Fasa II) ~ PKKM Melaka

'

2 - 6 Mei ~ Bengkel Pembuatan Produk Aksesori Manik ~ Kudat, Sabah

'

4 - 6 Mei ~ Bengkel Teknik Spin Casting Ke Atas Produk Pewter ~ PKKM Melaka

'

9 - 13 Mei ~ Bengkel Pembuatan Produk Tembaga ~ PKKM Terengganu

'

16 - 20 Mei ~ Bengkel Pembuatan Produk Enamelling ~ IKN, Rawang

'

23 - 27 Mei ~ Bengkel Pembuatan Produk Pewter ~ PKKM Melaka

'

23 - 27 Mei ~ Bengkel Pembuatan Produk Filigree ~ PKKM Kelantan

'

'

wah, setiap selang seminggu aku akan kena handle 1 bengkel..... habis 1 bengkel jalan, aku kena buat preparation untuk bengkel minggu depannye pulak..... huhu, seb baik lah ada pegawai atasan aku yang boleh membantu, thanx incik Wan..... kalau tidak, mau aku patah pinggang nak buat sorang2..... dia pon pening kepala nak buat yang mana satu dulu, bos asik ler tanyer progress pelaksanaan kan..... semua bengkel tu akan kena ada hasil produk sempena Promosi Kraf Logam yang dijangka akan dibuat pada hujung bulan Julai nanti..... tu yang semua kena buat dari sekarang tu.....

'

huh, semput lor.....

'

but, lepas habis semua bengkel2 tu, aku dah boleh relax sikit pada 1/2 tahun kedua tahun nie..... coz x der lagi bengkel yanga ku kena handle secara direct..... cuma kena tolong kawan2 yang ada bawah 1 unit jerk..... alhamdulillah.....

'

but for now..... Ya Allah, berilah aku kekuatan untuk jalani bulan April dan Mei ini..... semoga semuanya berjalan seperti yang dirancang dan boleh memuaskan semua pihak terutama bos2 yang ada..... Ameen

'

nak jalan rumah kawan2 pulak nie.....

'

k, sekian

'

'


3 comments

April 8, 2011 at 3:06 PM

sy x tlibat kn..x kn...x kn kak......hihihihih

April 8, 2011 at 6:19 PM

isk aper lak x terlibat.....

orang penting tuuurrrr, tunggu jerk memo dari HR yerk..
hehe

April 11, 2011 at 5:28 PM

sumer bengkel nie akak kena pg ke kak? x boley gilir2 ke kak..? hurm..sama lar cam alin kak..sian anak2 kite kan kak..

Post a Comment