^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

21 April 2011

Home » , » *Hanya Menunggu Untuk Di Pos Sahaja*

*Hanya Menunggu Untuk Di Pos Sahaja*

alhamdulillah, hari ni setel kerja aku untuk buat persediaan2 dokumen yang perlu di bawa oleh pegawai atasan aku ke Kelantan..... dia akan bertolak (hm, bila nak sampai kalau tolak yerk??) ke Kelantan insyaallah pada hari Ahad nie, tapi aku dah siapkan segala keperluan untuk dia bawa hari ini..... tapi yang 'officemade' je la kan, yang hire orang luar buat x sampai lagi, mungkin esok akan sampai.....

'

apa yang aku dah sediakan yerk.....

'

'

ini buku program hasil kerjatangan Faris, the art designer di bahagian kami..... aku cuma buat isi dalam n wat copy.....

'

ini pula borang kaji selidik..... print 1 n buat jer copy guna paper berwarna, barulah naik seri kan..... kali ni aku pilih kaler hijau..... ikut tema baju aku hari ni..... tapi pic ni x nampak ler paper kaler hijau tu kan..... hehe
'
ini pula tag untuk peserta dan urus setia..... dalam pic tu gambar sebelum buat n3 tau..... sekarang ni dah siap bertali dah semua tag tu, tinggal nak gantung kat leher peserta jerk.....

'

apsal aku susah2 buat bende2 ni semua yerk..... actually aku ada arrange bengkel sculpturing untuk produk kraf perak kat kelantan, disebabkan pegawai atasan aku willing nak pergi, so aku alu2 kan je la kan..... bengkel tu 1 minggu tur..... rasa sayang pulak nak tinggal Aisha sekarang ni sejak balik dari sabah awal tahun tu..... huhu.....

'

terima kasih bebanyak la en.Shazwan, pegawai atasan aku tu yang meng'offer'kan diri untuk ke sana n thanks jugak kat bos besar kerana meluluskan pemergian pegawai tersebut..... aku hargai jasa kamu sekelian..... tapi nanti mesti kena outstation juga kan..... cuma kalau boleh x nak lah jauh2 sangat..... windu la.....

'

next project sampai bulan Mei akan buat kat Sabah then Selangor then Melaka then Terengganu..... huhu, sampai ke bulan 6 ni aku kena arrange bengkel sebegini..... semoga semuanya success lah untuk diri ini..... lepas tu boleh rehat @ tolong kengkawan lain arrange bengkel dorang pula.....
'

k, sekian

'

'