^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

22 April 2011

Home » , » *Security Measure Maybank2u.com*

*Security Measure Maybank2u.com*

!!!entry jakun hari ini!!!

'

hah, pagi tadi saje la gatal2 tangan login Maybank2u.com, konon2 nak buat transaction online la kan..... maklum la, dah nak gaji ni kan..... semangat la sikit nak buka online banking nie, walaupon dalam tu duit tinggal dua angka jerk..... huhu, camane nak shopping nie.....

'

ok ok choooop!!! berbalik pada tajuk.....

'

nak cerita masa aku login m2u, tetiba kena register untuk pengesahan keselamatan pulak..... owh!! baru aku ingat, selalu kalau ada pengingatan tu, aku cuma pilih 'Later' bukan 'Register'..... so hari ini, memang dah kena register dah.. x der pilihan lain dah nie..... so, aku pon register la dengan susah payahnya..... hehe, padahal senang jerk..... kengkawan mesti dah lama buat kan?.....

'

dan setelah aku register, inilah jadinyer.....

TADA!!!!!

ada bunga daisy di situ..... so sweeeeet!!! hehe

'

lepas login username, akan keluar bendalah macam kat atas tu untuk masukkan password..... dengan peringatan "The below image is a security measure to ensure that you are logging to Maybank2u.com. Is this your chosen image? If NOT, please DO NOT enter your password."

'

haha, so lepas ni berseri lah sikit setiap kali aku nak login dengan adanya bunga daisy yang cumeel ituew..... hehe gelak sambil rasa jakun penuh dalam hati ini.....

'

k, sekian

2 comments

April 22, 2011 at 3:38 PM

oh .. x tahu pun ada yg baru mcm nie .. ermm dah jarang login maybank2u :))

April 22, 2011 at 3:57 PM

dee dah lama buat..hihihi..baguslah..lebih safe kan..

Post a Comment