^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

11 April 2011

Home » *BW dari rumah*

*BW dari rumah*

huhu, hari ini dan esok aku bercuti coz 'umi' aisha balik ke kampung untuk urusan sijil nikah mereka..... so, aku ada masa untuk jaga Aisha kat rumah ni, luangkan sepenuh masa untuk Aisha..... lagipon Aisha tengah x sihat sekarang ni..... she got flu n cough..... baru je baik last week, but kena lagi coz jangkit from lil children at 'umi' aisha's house.....

'

sekarang ni Aisha tengah tido merehtkan diri..... lepas aku belai2 rambut di sambil baring..... tengok2 dia dah lelap..... padahal bangun tadi jam 10 pagi, jam 1 ptg, dah tido semula..... huhu

'

so, time aku nak gunakan untuk bw umah kengkawan la yerk.....

'

k, sekian

'

'


p/s : naik dari cuti, aku lena trus ke IKN untuk monitor bengkel di sana..... thanx to pihak cawangan selangor yang sedia berkhidmat untuk kami terutama time aku cuti ni kan.. hehe

2 comments

April 11, 2011 at 5:25 PM

akak bbudak selsema ngan batuk nie mmg rasa lemah bdn je..danish pun tgk xsehat nie maybe musim kot kak..pai hr nie dah 2 kali amik gas..pas bg mkn ubat danish sure terlena padahal br je bgn tido..

April 12, 2011 at 8:56 PM

ambil peluang sepnuhnya kemas rumah & main2 dgn anak2... ;)

mcm kakyong ni dah tahap sebati antar kerja rumah & berblog... ;)

rindu nak kerja lah pulak..

Post a Comment