^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

21 April 2011

Home » , » *Aktivit ReFOLLOW Blog Kengkawan Bermula*

*Aktivit ReFOLLOW Blog Kengkawan Bermula*


setelah dengan gigihnya aku menukar akaun blog dari @yahoo kepada akaun @gmail..... maka pada hari ini, bermulalah sesi aku me'refollow (ada ker istilah ni yerk?) blog kengkawan kesayanganku semua ini..... sesi back-up blog sudah aku lakukan pagi tadi..... so sekarang ni sesi me'refollow la pulak..... semoga ia berakhir dengan cepat dan dipermudahkan urusan ini.....

'

bermula dengan 4 blog kengkawan yang aku memang follow guna akaun @gmail.....

'

kayuh pelan pelan n sehingga jam 5.30 petang tadi aku telah berjaya menambah kepada 19 blog kengkawan.....
'

x nak lah nanti dah nak habis duedate baru aku terkocoh2 nak cari kengkawan semula..... sayang kan persabahatan yang di jalin di alam maya ni, x kan nak biar hilang begitu je kan.....

'

insyaallah, sesi ini akan berlanjutan sehingga lah aku berjaya me'refollow kengkawan semula semuanya..... so, kalau ternampak my lil Aisha punye pic dengan nickname masz masnainiza muhamad, hah tu lah aku..... jangan terkejut pula yerk.....

'


this is a new image for mine, ok tak?

'

persahabatan itu indah walau di alam maya.....

'

k, sekian

'

'

2 comments

April 21, 2011 at 11:08 PM

samalah.. lia pun dok tgh mere'follow blog kwn2 dia alam maya ni.. salam kenal ye akak..^__^

April 22, 2011 at 8:35 AM

oh.. same same lah kite yerk..

Post a Comment