^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

12.4.11

Home » *Aku Masih Di Sini - macam lirik lagu daaa*

*Aku Masih Di Sini - macam lirik lagu daaa*

masih lagi bercuti di rumah melayan my lil Aisha..... sok dah nak kena kerja, huhu.... dah x boleh main2 ngan Aisha di siang hari..... sok naik kerja trus ke IKN untuk program bengkel di sana..... so x perlu punch card di opis..... boleh la datang lewat kan..... hehe, ada ati nak datang lewat yerk..... kihkihkih

'

ok, nak sambung wat keje umah balik ler..... BW sikit2 jerk la yerk.....

'

k, sekian

'

'


3 comments

April 12, 2011 at 10:19 AM

oo cuti ye...kat umah bizi cara lain pulak la ye..hehee

April 12, 2011 at 12:11 PM

kalo dh lama cuti mmg malas je nak keje..

April 12, 2011 at 5:06 PM

ku pun masih di sini :P

Post a Comment