^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

28 April 2011

Home » , » *Assembly cum Majlis Doa Selamat @ Office*

*Assembly cum Majlis Doa Selamat @ Office*

hari ini, pagi ini, di opis aku ni akan ada assembly dwibulanan dan juga majlis doa selamat (for what?? nanti aku cerita yerk)..... haha, padahal aku pon x tau nie..... so, semua staff wajib attend tapi kengkadang ada juga staff yang ngelat, x attend..... tu pon bagi mereka yang dah ketagih tiap2 hari harus pekena sajian breakfast di luar.....

'

hm, aku pon x paham kenapa dorang ni suka sangat makan kat luar dari kawasan opis ni, padahal kat sini dah tersedia cafe dengan pelbagai pilihan makanan (upsss, iyer ker pelbagai.. huhu)..... mungkin dorang ni nak tukar selera..... aku setuju, tapi bagi aku, kalau breakfast kat luar, banyak pula masa yang dibazirkan untuk berulang dari opis ke tempat ituew kan..... n minyak kereta @ motor juga akan dikeluarkan hanya untuk breakfast di luar..... la, aku rasa macam dah lari tajuk je kan..... hehe

'

haha, itu pandangan aku la kan..... x per la..... bagi mereka yang suka breakfast di luar tu, aku x la pula menghalang..... cuma..... macam aku cakap, itu pandangan aku jerk..... terserahlah pada mereka2 yang terlibat, jangan kecil hati tau..... sekali lagi aku ingatkan, HANYA PANDANGAN AKU SAJE.....

'

so, sebelum turun bawah untuk assembly.....

layan pic Aisha dulu.....

'

'

k, sekian

1 comment

April 28, 2011 at 10:15 AM

BETUL TU MASZ....KLU YANG ADE KETA MUNGKIN FIKIR MACAM TU TAPI YANG TAK ADE KETA PLAK SIBUK NAK AJAK MAKAN JEJAUH...BUKANNYER NAK BAGI DUIT MINYAK....

Post a Comment