^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

06 April 2011

Home » » *Bila Perut Ibu Mengandung Terasa Sejuk*

*Bila Perut Ibu Mengandung Terasa Sejuk*

ha, kalau anak2 rajin buat kerja rumah @ anak2 pandai mengaji @ anak2 rajin solat @ anak2 suka membaca buku..... orang akan cakap..... ' "Sejuk perut ibu mengandung" ' sekarang ni aku rasa perut ni sejuk jerk..... ' kenapa ye..... '
my lil Aisha baca buku la.....
' '
rajinnyer my lil Aisha baca buku kan.....

'

'

tapi hakikatnya sebelum tu ada sesuatu yang berlaku iaitu.....

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

my lil Aisha tengah makan nasi goreng dengan hubby, nasi goreng tu hasil air tangan aku tau..... haha belagak sikit x pe kan, maklumla bukan senang aku nak masak kat umah.....

'

bila aku ambil HP coz nak call my mum then trus Aisha ambil buku yang baru aku beli hari sebelumnya n datang dok sebelah aku..... bajet nak suruh aku ambil gambar dia..... hehe

'

pantang betul Aisha bila aku @ hubby ada pegang HP atau camera sekarang, trus jerk dia sedia posing untuk di snap gambar..... huhu

'

sejuk perut aku gelak.....

'

k, sekian

'

'

2 comments

April 6, 2011 at 8:54 PM

hee..mmg sejuk perut ni...bijak ye dia..nak snap gambar, kena posing baek punya, smbl baca buku ye..bijak..bijak..hehe..

November 6, 2018 at 1:01 PM

Perot sy sejuk time pregnant..skg da 7 bln..kenape ye

Post a Comment