^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

26 February 2011

Home » , , » *Taman Rawang Perdana : Day 7 renovation*

*Taman Rawang Perdana : Day 7 renovation*

haha, hari ini kerja maaa..... tu yang boleh mengupdate n3 walaupun dah tengahari rembang baru boleh mengadap pc kat opis nie..... pagi tadi ada siaran langsung Selamat Pagi Malaysia di khemah demonstrasi kuih tradisional yang aku incharge, so jam 7.00 pagi aku dah terpacak kat opis tunggu makcik2 kuih tu stanby kat tempat memasing..... alhamdulillah, sume berjalan dengan lancar.....
'
hah, berbalik pada tajuk seperti di atas..... ini cerita 5 hari lepas, hubby cuti coz nak setelkan buka akaun di TNB yang tergendala last last week..... n there are some picture yang aku dapat on that day about our house renovation at Taman Rawang Perdana.....
'
ini gambar pada hari ke7 renovation pada 21.02.2011, bumbung depan rumah dah dirobohkan untuk pembinaan bumbung slap + tambahan bilik tingkat atas..... tiang dah berdiri 1 biji......
'
zoom sikit, ada sorang pekerja sedang sibuk buat kerja, yang lain ntah ke mana perginya time hubby ambil gambar..... jangan ngular sudah..... haha
'
zoom lagi, ha..... sebelah kiri tu rumah kami yang dah x rupa rumah, yang belah kanan tu rumah makcik yang kami panggil makcik kucing..... hehe, minta maaf makcik yea..... memang banyak sungguh la kucing kat umah makcik sebelah nie, macam yang aku cerita sebelum ni, nak masuk pintu rumah kami tu kompem kena hidu dulu haruman kucing2 beliau yang membuat onar di kawasan rumah kami.....
'
setakat ni dulu cerita yerk, ekceli pic ni hubby mms kat aku on that day hubby tengok rumah..... insyaallah akan aku update bila masa yang sesuai.....
'
k, sekian
'
'