^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

28 February 2011

Home » » *Pemenang Lucky Draw Souvenirs Dari Sabah*

*Pemenang Lucky Draw Souvenirs Dari Sabah*

assalamualaikum,
'
sebelum tu nak minta maaf kepada semua peserta LD SDS.....
'
janji hari ni aku nak umumkan pemenang LD yang aku anjurkan iaitu Lucky Draw Souvenir Dari Sabah kan..... tapi semalam balik dari opis lepas habis kerja di hujung minggu dah jam 9.00 malam..... sepatutnya seperti yang di rancang my lil aisha akan cabut undi 3 orang pemenang yang bertuah, but my lil aisha so so so tired..... on da way balik dalam kereta dia dah tidur dah..... sampailah ke rumah n trus sampai pagi tadi dia tidur dengan lenanya..... so tiada la cabutan undi untuk pemenang.....
'
so today aku tukar plan..... takut malam ni aku balik lewat lagi n my lil aisha dah tidur time aku sampai rumah...... aku plan nak gunakan khidmat kengkawan opis aku kat sini, kita tengok sapa yang jadi mangsa aku kat opis ni n kita tengok nama sape yang di cabut yerk.....
'
so tungguuuuuu senarai pemenang yerk..... mungkin hari ini @ esok ku akan umumkan..... insyaallah
'
k, sekian
'
'

2 comments

February 28, 2011 at 9:48 AM

kak masz tak yah susah suruh org..guna je http://www.random.org/.. lebih senang..

February 28, 2011 at 10:19 AM

gd luck yer ;p

Post a Comment