^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

18 February 2011

Home » » *Mini Promotion Hari Kraf Kebangsaan 2011*

*Mini Promotion Hari Kraf Kebangsaan 2011*

muahaha,
'
tengahari suda..... baru nak buat 1 n3, x per la kan, bukan ramai pon nak tau isi kandungan blog aku nie..... huhu
'
hm..... ponek la koroje hari nie..... asik kol orang jerk dari pagi tadi, naik bingit telinga aku, kalu orang x kol aku, aku yang akan kol orang tu..... n selalu yang jadi mangsa aku untuk kol orang luar adalah Mai, coz dia la harapan aku nak kol outsider.. hehe bagus budak Mai ni, rajin jerk angkat phone walaupon rasanya dah lali dah telinga dia ngan bunyik ringging phone tu kan..... hidup Mai!.....
'
ini semua gara-gara

'

JEMPUT DATANG YERK KENGKAWAN

ada pembetulan sikit, tarikh promosi adalah pada 23 Februari - 7 Mac 2011, perasmian adalah pada 24 Februari 2011.

'

aku + nizam kat Bahagian Usahawan ni ditugaskan untuk arrange Demonstrasi Kuih Tradisional. Jadi kelam kabut sikit ler coz sebelun aku deal dengan usahawan kraf jerk, tetiba nak kena kenal ngan chef2 tradisional plak..... yang aku tau chef Dani Mirza dalam cerita Tiramisu TV3 tu jerk..... haha, melalut suda.....

'

ok lah, x per..... janji 1 hari dapat upload 1 n3 udah ler kan, wat lepas gian nak tekan2 keyboard nie..... hehe, nak kata blog addict x der la sangat, nak kata isi masa lapang lagi ler jauh arang dari sabut...... haha dah masuk cerita pasal masak kuih akok plak.....

'

so, nak BW jap, dah seminggu x jenjalan umah kengkawan, cakap jerk nak jenguk, tapi x sempat jerk memanjang.... sowie yerk..... bz yang sungguh2 nie.....

'

k, sekian

'
'