^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

10 February 2011

Home » *Dah separuh perjalanan waktu lunch, makan kuih jerk nie*

*Dah separuh perjalanan waktu lunch, makan kuih jerk nie*

assalamualaikum,
'
dah separuh waktu lunch rupenye..... aku baru jerk abis diskas ngan TP pasal bajet2 tahun ni..... rasanya awal taun ritu dah ada buat perancangan dah..... tapi ni kena ubah suai pulak ngan aktiviti promosi..... hadoi pening kepalo mokcik.....
'
masuk hari ni dah 4 hari berturut2 aku ngadap bende nie..... asik ler ubah sane, ubah sini, jap nak format ni, jap nak format tu, karang tukar colum, karang tukar tajuk..... bende isi dalam sama jerk..... huhu
'
kiranya, kalu esok buat bende ni..... makanya seminggu direct aku ngadap bende nombor2 ni, duit juta2, tapi bukan duit aku pon..... n yang x bestnya, aku bukan di bawah unit operasi n kewangan, aku dok bawah unit pembangunan yang laksanakan aktiviti n projek teknikal..... tapi ntah camane aku terlibat lak dengan duit2 ni..... huish
'
buat jer la kan..... dah arahan, biar dapat gaji berkat..... bebel bebanyak pon keje tu kena buat gak, x kan nak melawan bos plak, nanti doa x berkat (hehe, baru jerk baca nota kat meja dak opis timah jap tadi).....
'


salah satu aktiviti kami di Pantai Tanjung Aru, Sabah

'

'
k, sekian
'
'

2 comments

February 10, 2011 at 2:57 PM

makan jagung tepi pantai...

February 10, 2011 at 3:19 PM

ingatkan apelah....itulah namanyer klu kerja makan gaji....ikut ajelah arahan...huhuhu

Post a Comment