^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

11 February 2011

Home » *Mini I-City Jusco AU2, blogger bersiaran sebentar pagi ini*

*Mini I-City Jusco AU2, blogger bersiaran sebentar pagi ini*

haha, tajuk x boleh blah.....
'
aku ler tu, dapat on air sekejap jerk ni sementara bos ada meeting..... haha bahagian jap.....
'
just nak share yang malam tadi kami dinner di Jusco AU2, Setiawangsa..... tapi bukan nak share apa yang kami makan, kami makan kat Marrybrown jerk..... tapi aku nak share I-City versi Jusco.....
'
sungguh teruja aku tengok area laman kat Jusco AU2, Setiawangsa malam tadi, wajah telah bertukar menjadi mini I-City umpama I-City di Shah Alam, penuh dengan sclupture haiwan berlampu siap ada pancuran air yang kuar dari bawah n open for people..... mungkin orang lain dah tau sebelum ni tapi aku baru tau malam tadi coz dah sebulan x ke sana.....
'
tapi sayang, x bawak camera n no picture..... insyaallah lain kali akan aku abadikan gambar di situ..... so, sesapa nak rasa mini I-City + main air, jemput la ke Jucso AU2, Setiawangsa, KL yerk.....
'
nak BW bagi peserta LD souvenir dari Sabah jap mana yang sempat, pada yang belum join..... jemput yerk, ada lagi 1 minggu sebelum tarikh tutup.....
'
k, sekian
'
'

1 comment

February 11, 2011 at 12:03 PM

skrg ni dh byk tempat tiru ala2 i-city kan...sayang nya nape bleh tak bwk kamera ni...

Post a Comment