^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

3.4.13

Home » *wordless wednesday - 46985213698752345126*

*wordless wednesday - 46985213698752345126*


as salam, 
 
erm, macam biasa, hujung bulan sampai ke awal bulan aku akan bermain dengan nombor......




ni taip entry dah pukul 9.00 malam masih lagi kat opis nieh..... 
oh ye, entry kalu aku publish pepagi tu sume outo yerk sebab kalu nak menaip pepagi memang x sempat nyer.....
nak berkunjung ke umah kengkawan pon x sempat lagi.....
so, nanti ada kelapangan aku terjah yerk.....
jangan jemu datang sini tau, tunggu jerk kunkungan balas dari aku.....

k, sekian

8 comments

April 3, 2013 at 8:37 AM

ok i tunggu =)

April 3, 2013 at 8:41 AM

Ramai yg bermain nombor bila nak buat report - sama dgn kakak juga.

April 3, 2013 at 9:08 AM

Alamak masz, lieya plak bab2 nombor siap le boleh mabuk2 hahahahahah....bagi laaa benda lain tp jgn nombor2 boleh pitam lieya heheheeheh

April 3, 2013 at 9:17 AM

yg penting bkn nomboq ekoq ye kak hehehehe

April 3, 2013 at 9:34 AM

mesti pening kan .. org ckp klu otak aktif ngan no. ni tua2 ssh nyanyuk

April 3, 2013 at 10:53 AM

hehe..selamat bermain dgn angka2!

April 3, 2013 at 3:21 PM

alahaiiii... kesiannye~
buat keje elok2 yer.

April 3, 2013 at 4:27 PM

pening banyak sangat no tu...

Post a Comment