^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

17.4.13

Home » , » *dah semak tempat mengundi*

*dah semak tempat mengundi*


as salam, 
  

ini untuk si suami
 


ini untuk si isteri (aku ler tu, hehe)


sorang Pahang, sorang lagi Johor.....
ada kawan opis aku bagi idea, memula pi Pahang dulu, incik somi pi mengundi pepagi, lepas mengundi balik Johor pulak hari yang sama untuk aku mengundi pulak..... erm adil x kalu gitu yerk..... 
pi mengundi jam 8.00 pagi kat Kuantan, paling lewat jam 9.00 pagi dah siap, then gerak balik Kota Tinggi melalui Pekan, Mersing ambil masa 4 jam perjalanan, sempat la sampai tempat mengundi sebelum jam 5.00 petang kan.....

x diskas ngan my dear Hubby lagi nie..... harap2 dia setuju..... hehe
erm, katanya Isnin tu ada cuti tanpa rekod yer?..... betul ker.....

 yang belum semak, nak semak? klik sini


k, sekian

 
pssst : jom KLIK Wang Tunai RM5000 untuk Blogger FREE jer


9 comments

April 17, 2013 at 8:48 AM

jom semak

April 17, 2013 at 9:50 AM

sy dgr pon mcm tu jg.. emmm..cuti ke x cuti...sm jg waaaaa

April 17, 2013 at 10:40 AM

uiks....jauhnye...tpi klu senin tu cuti...best la....bleh stay kampung....

April 17, 2013 at 11:20 AM

saya kat KL jerk.. :D

April 17, 2013 at 11:39 AM

Harap isnin tu adalah cuti..:)

April 17, 2013 at 12:34 PM

dah semak jugak~ harap2 Isnin tu semua lah dapat cuti.. org swasta pon nak balik ngundi jugak.. huhuhu.

April 17, 2013 at 3:20 PM

jauhnye...hehe..kena ade toleransi nie..

April 17, 2013 at 3:49 PM

lieya lebih kurang masz...sabtu tu balik johor, lepas mengundi johor balik melaka plak heeheheh

nyesal lupe tukar alamat undi kat sini....

April 17, 2013 at 3:59 PM

Selamat mengundi..kiter mujur dua2 ngundi kelantan..n hopefully isnin dpt cuti free...hehe

Post a Comment