^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

10.4.13

Home » *PRU 13 = 4.5.2013*

*PRU 13 = 4.5.2013*


as salam,

eh bukan.....
4.5.2013 tu besday aku yang ke ehem ehem.....
tarikh PRU 13 adalah 5.5.2013 kan.....

kena buat percaturan ngan Hubby nieh.....
sebab dia ngundi kat Kuantan aku ngundi kat Kota Tinggi.....
erm.....

taun dulu, Hubby antar aku balik Kota Tinggi dulu, then dia balik Kuantan, lepas ngundi dia balik Kota Tinggi untuk ambik aku balik KL pulak..... isk2
pusing2 kami kan.....
kali ni Hubby suruh aku balik naik bas.....
huhu, x mor x mor.....

nak kena bincang coz 5.5.2013 tu hari ahad kan.....
ari sabtu tu besday aku.....
erm, kena rancang bebetul nieh.....
hehe

k, sekian


GA Perfume by maszmadi.blogspot.com
08 - 14 April 2013
KLIK SINI

1 comment

April 10, 2013 at 9:34 PM

Owhhh dahbkuar eh tarikh mengundi..alynn pun tak perasan..2 3 hr nie asyuk tgk nombor mata pun dh berpinau..

Post a Comment