^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

18 November 2010

Home » » *tengahari sudah, lambat betul masa berlalu*

*tengahari sudah, lambat betul masa berlalu*

tengok jam, sekarang baru pukul 11.45 tengahari..... hm, baru sampai tenaghari, aku rasa cam dah lama jerk aku dok tecongok kat opis nie..... baru sampai tengahari ker? iskiskisk
'
rasa masa lambat berlalu, coz opis ni rasa sunyi sepi jerk, sume orang masih bercuti..... seb baik la 'umi pengasuh' masih bercuti kat kampung dia nuun di utara..... so, aku leh bawak aisha pi opis..... bos pon mengizinkan..... n sepanjang aku kat opis, leh arr aku melayan aisha yang tak boleh dok diam..... tengok aku dok diam pon dia x boley..... kalu diam pon, sekejap jerk biler aku bukak crite upin ipin yang disediakan oleh budak opis aku..... thanx timah.....
'
biler la boleh balik ni yerk.....?????
'
k, sekian


2 comments

November 18, 2010 at 12:16 PM

Owhh..aisha ada yer..lau aunty tau td aunty naik opis leh jumpa aisha..akak xcoti raya ker..? alin coti sehari jew tu pun sbb penat g btn..mana lattest pic aisha 2 opis..?

November 18, 2010 at 1:14 PM

hehehe, hm x coti pon..... tp sehari sebelum raya ritu, dapat balik awal..... hm, pic aisha x upload lagik la, nnti dlm FB yerk..

Post a Comment