^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

10.11.10

Home » » *Si cilik bakal pengganti YUNA*

*Si cilik bakal pengganti YUNA*


sapa yang x kenal ngan Yuna, penyanyi wanita bertudung yang seba boleh, trademark dia adalah menyanyi dengan bermain gitar. beliau juga merupakan penulis lirik, gitaris dan dalam masa yang sama adalah mahasiswa di UiTM Shah Alam dalam jurusan undang2. gadis berumur 24 tahun yang berasal dari Alor Setar, Kedah ini bakal menyambut ulang tahun pada 14 November ini. Happy birthday Yuna!!!!!
'
sejak menceburkan diri dalam dunia nyanyian ini, beliau telah banyak mendapat anugerah melalui AIM, AJL dan ABPBH, beliau juga telah berjaya menambat hati penerbit di Australia untuk membuat persembahan di sana. -info n pic from wikipedia online-
'
ok, cukup pasal Yuna la yerk, ni nak crita pasal 'si cilik bakal pengganti Yuna'..... sape yerk? hehe, musti la anak mama sorang nie [setakat ni la kan] huhu..... x caye????? hm, tgok je la aksi my lil aisha ngan gitar baru dia..... beli yang murah2 jerk kat TESCO, nnti biler aisha dah besar n nak jadik betul2 cam Yuna, baru leh beli yang mahal ckit, ckit jerk mahalnye..... hehe
'
so, jom kita tengok si cilik yang bakal menggantikan Yuna ini.....
'
'
aisha wif her new guitar, tengah test tali tu ok ke tak.....
'
'
yeah!!!!! salah satu aksi bakal artis.....
'
'
gitar murah milik aisha buat masa ini.....
'
'
alamak! tali longgar la plak, patut arr bunyik sumbang jerk.....
'
'
ketatkan ckit tali nie, baru la bunyik nyaring.....
'
'
hm, ni nak jadik artis ker nak jadik tokey kedai gitar ni.....
'
'
sempat lagi minum air, tapi gitar x lepas dari tangan.....
'
'
tu dia, lagi aksi aisha wif her guitar..... imej dalam tv tu adalah Dato' Hassan Din dalam rancangan Halaqah, TV9.....
'
'
aper yang anak mama buat tu, main gitar ker atau nak putuskan ali gitar??.....
'
'
last but not least aksi aisha wif her guitar.....
'
'
hm, tu la kan, aku dah kabo kat korang sume kan..... amacam, ader x tokoh aisha nak ganti cik Yuna kita tu..... hehe, ader ker parent yang nak anaknya jadik artis? wink wink..... musti sume parent nak yang terbaik untuk anak2 kan, tapi yang pasti cita2 aisha bukan lah untuk jadik doktor buat masa sekarang coz, tiap kali nak jumpa doktor, dia akan menangis kalu doktor tu cuba nak pegang badan dia..... bile doktor tu lepas jerk tangan dari badan dia, ha, otomatik la dia senyap..... huhu
'
k, sekian



2 comments

November 10, 2010 at 1:55 PM

huiyoo aisha ada guitar..main lagu bunyi gitar eh..? warna purple lagii aunty nyer fav color tau..hikhik..

uihh bolat mata aisha nengok tali gitar tu..akak aisha dah btul2 photostat muke akak..:)

aisha pon takot doktor..?
sama lar ngan danish..agaknyer anak kita nie dah fobia kot kak..?

November 10, 2010 at 3:18 PM

alynnz;

hehe, muke jerk potostat aku, tp perangan byk ikut papa dia.....
doktor? hm tu la, sejak dia kena masuk gas ms batuk, sejak tu la dia takut ngan doktor.....

Post a Comment