^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

16 November 2010

Home » » *Apa nak buat ari ni yerk.....?*

*Apa nak buat ari ni yerk.....?*

google punye pic
'
'
hah!, lama x keudara, hampir 4 hari..... hm, bukan hampir, tapi memang 4 ari pon..... bukan malas nak update blog, tapi aku kena kursus kat cherating, kuantan, semalam baru balik, n ari ni mula bekerja.....
'
hm, ramai ker yang bekerja ari nie? aku rasa cam x kerja jerk, coz kat opis aku ni dari 19 orang, tinggal 9 orang..... hah!!!!! maknenyer 10 orang bercuti..... maklumla sok cuti raya haji..... aku? x cuti lor..... coz mggu depan aku nak balik kampung sempena majlis perkahwinan adik aku, so xder la tiap2 minggu aku nak cuti kan..... huhu, nak balik umah MIL, dorang x der kan, coz pi tunaikan haji di Mekah.....
'
hmmmmm tu yang aku rasa cam mood ke laut jerk nak keje ari nie..... last week aku baca n3 kengkawan jerk yang mood ke laut..... minggu ni aku lak yang rasa..... huhu
'
apa nak buat ari ni yerk.....? hm, buat lah pape yang patut kan, dah orang x der kat opis, my lil princess aisha pon ikut aku pi keje ari ni coz umi pengasuh cuti balik utara nak sambut raya..... so, ape yang aku boleh buat.....

'

'

'

'

'

LAYAN AISHA!!!

'

'

'

'

'

k, sekian


3 comments

November 16, 2010 at 10:49 AM

jom kite melapah...hhee..

November 16, 2010 at 1:38 PM

hehe jom jom, selamat hari raya korban zura..

November 18, 2010 at 12:18 PM

hehe alin pun mc hr selasa..ingtkan nk keje gak..tp xbleh tahan..hihi

Post a Comment