^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

04 November 2010

Home » » *Lagi lagi yang cumel cumel untuk hilang sawang sawang*

*Lagi lagi yang cumel cumel untuk hilang sawang sawang*

salam pre-deepavali.....
'
hm, ni n3 pembersihan sawang untuk sesi finishing last touch-up..... sowie ler kalu ader sesape yang jemu ngan n3 n3 yang aku buat lately ni yerk..... bukan aper, masa yang tak mengizinkan membuatkan aku x sempat nak wat n3 berkaitan sesuatu untuk aisha, sesuatu untuk family, sesuatu untuk aisha, sesuatu untuk family, sesuatu untuk aisha, sesuatu untuk family dan sewaktu dengannya.....
'
so, buat sementara waktu nie..... layan je la pic yang cumel2 ni yerk.....
take a look.....
'









'
koleksi pendant n earring dalam simpanan aku ker??? hihi x der arr, ni aku dpt dr koleksi email, so aku simpan ler bebaik dalam kotak kuning kat sini coz so cumel la..... so, total sume ader 30 set termasuk yang aku simpan kat dalam kotak pink n kotak hijau.
'
kepada kengkawan, kalu sempat aku akan jenjalan ke umah kengkawan yerk ari nie..... tu pon kalu kerja ari nie x berapa nak kejar aku..... hehehe
'
k, sekian

2 comments

November 4, 2010 at 8:51 AM

comel la akak..
nie sume benda blh mkn kew?

November 4, 2010 at 9:08 AM

wahh comel la...mcm nk mamam je..

Post a Comment