^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

11 November 2010

Home » , » *Opis ku beransur-ansur lengang*

*Opis ku beransur-ansur lengang*

yuhuu!! semalam dah gaji bagi orang2 gomen kan?? hm, aku salah sorang dari mereka..... n semalam jugak aku berjaya mengeluarkan diri dari opis ini, time lunch tau..... pi ke Semua House n menyopingkan diri aku ini..... tapi seb bek aku sentiasa beringat yang nak sampai bulan depan masih jauh untuk aku capai..... hehe, dapat jugak la aku rembat blouse sehelai n aksesori untuk aisha pakai pada 27hb nnti..... hihi
.
hm, bermula ari ni opis aku akan beransur2 lengang ngan orang, ramai ke yang nak berenti kerja @ ramai ker yang nak bercuti..... oh tidak!!!!! sebenonyer sekarang ni musim kursus n musim bengkel bagi opis aku nie..... hm, ari senin lepas dah ade sorang budak opis yang dok sebelah kiri aku ni dah ilangkan diri ke Perak coz nak handle bengkel kemahiran seramik kat sana..... ari ni lak ader 6 orang budak opis aku ni akan pi kursus BTN termasuk budak yang dok sebelah kanan aku..... so aku tinggal sorang la ni..... huwa!!!!!
.
hm, sok aku akan menyusul mereka2 ini n aku akan menghadirkan diri ke Bengkel Pengukuhan Pasaran Antarabangsa Sesi 2/2010 kat Cherating, Kuantan start 12 - 15 November 20110..... tetiba jerk aku kena pi sesi 2 kan, padahal sesi 1 aku x terlibat langsung..... x per la, aku attend jerk dah orang suruh kan.....
.
so, tinggal la aisha kat umah ngan papa dia..... huhu sedey!!!!! 4 ari nak tinggal aisha, dah la aisha tercedera kena iron malam semalam..... hm, x per la..... aku percaya yang hubby aku boleh jaga aisha bebaik coz sebelum ni pon hubby dah penah jaga aisha 3 ari tanpa aku..... cuma aku la yang kompem akan windu kat aisha.....
.
.
huuuuu! windu aisha.....
.
k, sekian


8 comments

November 11, 2010 at 8:41 AM

siannye aisha kena iron! huhu...sakit tak yang?..sure sakitkan..huhu..dah nak kena ditinggalkan oleh ibu pulakkk...

November 11, 2010 at 9:39 AM

lor..kena iron lagi..hadoi..sakit nye la...saye yg x berapa nk tua nie pn kalau kena iron nk menitik air mate ini kn pula aisya..jgn bg dier dedekat kak ngan iron tuh...risau kena kt muka plk..

November 11, 2010 at 9:49 AM

hadoi..byk hari tu nak tinggal..ish ish ish..if den, sure marung nanges..banjir!

November 11, 2010 at 10:07 AM

alahai kena tinggal2 kan ni yg tk syok kan...redha je la dh nama pon tugas kan..

November 11, 2010 at 12:00 PM

eina;

tu la, nak tinggal anak yang tengah cedera tu..... uhuk uhuk sedey

November 11, 2010 at 12:01 PM

lylie;

huh! dah letak jauh kat ujung meja pon dia leh pnjat meja nak capai..... harap2 lpas ni x der dah kejadian tu..

November 11, 2010 at 12:02 PM

rose;

hm, sedey gak ni..... tapi x tunjuk la kan..... cun kena kontrol la.. huwa!!!!!

November 11, 2010 at 12:02 PM

fieza;

tu lah, redha jerk kan..... keje keje keje

Post a Comment