^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

19 November 2010

Home » , » *Bila aisha ikut mama ke office*

*Bila aisha ikut mama ke office*

hm, sepanjang minggu nie aku telah ditugaskan untuk mmenjadi baby sitter kepada anak aku si princess aisha tu..... bukan aper 'umi' aisha balik negeri sempena raya aji n nak uruskan kemasukkan anak dia ke sekolah..... so sepanjang minggu ni aku terpaksa dalam suka bawak aisha pi tempat keje..... seb baik bos aku ok, as long as aku leh wat keje n x ganggu persekitaran opis nie..... dia rela jerk, n dia pon suke ngan bebudak coz anak di sorang jerk, tu pon dah taraf bujang dah.....

'

so, aku dengan rela hati n senang hati bawak tiap2 ari bawak aisha ke opis..... n aku bangga ngan anak aku yang baru sorang tu (wink wink) coz dia so behave la kat opis aku..... tapi kalu dia lapar @ nak tido..... ha, sndri mau ingat la kan.....

'

hah, x mor criter panjang..... see da pic that I snap2 wif my lil princess lah.....

'

'

tgok tu, siap pakai tag lagi tau..... hehe

'

'

ni kat amphiteater opis aku..... open jerk, so boleh la aku melaram ngan aisha kat sini... pak guard pon tumpang swonok tgok gelagat aisha.. haha

'
'

hah! tengok tu, dah macam nak menyanyi lak atas stage tu.....
'
'

siap ader gaya menari sambil duduk la plak, nak menari inang tu, hihi.....
'
'

pic atas: aisha dok mencangkung bawah stage..... pic bawah: aisha tengah dok ushar pak guard di sebalik kaunter informasi.....

'
'

di hari yang sama, di opis yang sama, di kawasan yang lain.....

'

'

ni kat kawasan depan cafe yang di beri nama 'craft delight' n kat situ jugak ader kolam ikan..... sebelum aisha terjun dalam kolam ikan tu, baik aku ajak dia balik opis..... hehe

'
'

tengok to, menonong jer jalan tinggal kan aku kat belakang..... biler panggil nak snap pic, trus dia mencangkung..... huhu

'
'

aisha lebih berminat ikut jalan yang dikhaskan untuk trolly daripada ikut tangga..... klik! snap pic dulu sebelum sampai ke atas.....

'
'

pic atas: dalam lift pon nak snap gak..... gilers gambo nyer mama nie..... pic bawah: aisha dah stanby nak touch pas untuk masuk ke opis.....


sekarang ni aisha tengah tido, so boleh la aku berblog kejap..... karang biler dia dah bangun, babai la blog n segala tenet ni yerk..... selain aku buat keje hakiki aku kat opis ni, aku kena layan aisha wat kali terakhir minggu nie kat opis..... minggu depan 'umi' aisha dah balik KL dah, n mulalah rutin aku seperti biasa sebelum2 nie.....
'
k, sekian


4 comments

November 19, 2010 at 3:01 PM

tak pe kalau die bevahe.. senang nk control kan.. aisha kan budak baik!

November 19, 2010 at 4:07 PM

hi aisha..aunty jumpa aisha tdi kt cafe kan..tp aisha xnak amin aunty..xper lar lagipun aisha ngah sonok mkn kan...

Anonymous
November 26, 2010 at 8:33 AM

Hello, you site is very funny he told me to cheer up .. Merry Christmas.

Anonymous
December 12, 2010 at 1:28 AM

Merry Christmas and Happy New Year, may all your wishes come true!

Post a Comment