^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

24 November 2010

Home » » *Kami bersama-sama, semoga selamat semuanya*

*Kami bersama-sama, semoga selamat semuanya*

salam pagi,
'
hm, ntah pape la tajuk n3 aku ri ni kan... huhu, pale tengah fenin nie, memacam yang aku pikirkan..... tu ekceli tajuk n3 2 in 1....
'
sebenonyer untuk frasa pertama tu..... "kami bersama-sama" adalah nak menunjukkan aku n hubby kene attend kursus ri ni, aku memang dah dari semalam attend 'bengkel pengubalan manual' n ri ni last day but still sampai malam..... n my hubby akan attend "program wacana intergriti" @ Jabatan Arkib Negara, 8.00 am - 5.00 pm.....
'
punyer la kelam kabut pg tadi, sampai terlupa nak masukkan susu aisha untuk di bawa ke umah 'umi' aisha..... huhu, so hubby yang terpaksa antar aku ke opis pg ni, terpaksa lagi balik ke umah semula untuk antar susu ke umah 'umi' n terpaksa plak berkejar ke arkib untuk attend kursus tu..... sian la kat hubby aku.....
'
hm, camaner la x kelam kabut, malam tadi aku abis kursus pkl 11.00 mlm, pastu smpai umah, jiran sebelah sebelah umah aku ader wat BBQ plak.. n dapat ler kami merasa sate n tiram bakar..... so ntah pukul bape lak kami tidur..... seb bek time aku balik umah, aisha dah tidur, kalu x..... hehe, main ngan aisha lagik.....
'
then, aku baru nak tidur tetiba teringat lak beg aisha..... hah! dah kemas baju aisha lum erk? [aku memang akan bekalkan baju aisha tiap2 ari, x biasakan buat stok baju untuk seminggu kat umah 'umi' aisha] aku tanye hubby..... "belum la, mana papa tau nak masukkan baju ape" huhu, aku pon buat la pape yang patut, n bekas susu tu ekceli aku stanby untuk 2 - 3 ari jerk [coz nak tinggal balik kg, x mor arr tinggal stok kat umah 'umi' aisha].....
'
susu oh! susu, aku dah masukkan susu dalam bekas kecil, n aku dengan konfidennyer masukkan dalam beg..... n pagi tadi sampai ke opis..... 'umi' aisha call bgtau yang susu aisha x der..... huwa!!!!! rupe rupenye aku salah masuk beg ler.....
'
then, because of that my hubby terpaksa balik umah semula..... sorry sesangat ye dear..... love u so much!! hehe
'
hm, untuk frasa kedua..... malam ni lepas kursus aku habis lebih kurang pukul 10.30 malam, kami akan bertolak balik ke kampung 'FELDA ADELA' yang di cintai..... tu adalah for my sister wedding reception on this saturday..... semoga selamat segala-galanya.... ameen.....
'
so, ni lah dulu n3 aku wat masa ni, dah nak kena sambung sesi kursus kat bawah nu.....
'
'
'
k, sekian


5 comments

November 24, 2010 at 8:43 AM

siannye.. kelam kabut betul pagi2 ni ye.

November 24, 2010 at 9:10 AM

hehehehe haru biru..wkeke

November 24, 2010 at 9:12 AM

xper kak..hr nie abis sengsara pasal manual tu..

lau pasal nak lek kg penat pun xterasa penat kan kak..? anyway hati2 yer..temankan abg madi drive jgn plak akak tido skali ngan aisha..hihi

November 24, 2010 at 10:03 AM

suma jd kelam kabut noo...biasa la tu terlupa dn tersalah sekali sekala...

November 25, 2010 at 11:08 AM

Alaaahaiii! kursus punya pasal ye...huhu..

Post a Comment