^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

22 November 2010

Home » , » *Esok, akan ku tinggal lagi Aisha wif Papa*

*Esok, akan ku tinggal lagi Aisha wif Papa*

huhu,

cam sedey jerk tajuk tu kan..... hm, bukan aper baru jerk sebelum raya ritu aku tinggalkan aisha dok ngan hubby coz aku pi kursus kat cherating, kuantan dr 12 - 15 hb yang lepas.... 4 ari tu..... seb bek kawasan tu ader 3G, tiap2 ari ler aku mengadap HP nak tgok muka aisha, time dia tgak makan pon aku nak tgok..... huhu windu gilorzzzzz time tu

'

n

'

sok, aku akan berkursus lagik selama 2 ari, seb bek kat KL jerk..... tapi kursus tu sampai malam woooo, so terpaksa la aku tinggalkan aisha lagik smpai ke malam, musti time aku balik ke umah, dia dah tido, huhu..... x boleh la aku nak golek2 ngan aisha, hm..... walaupon 2 ari..... aku rasa cam lama jerk kan..... sabo2, tu sume tuntutan kerja kan.....

'

x per, start khamis - selasa minggu depan aku akan habiskan banyak masa ngan aisha..... swonoknyer..... yuhu!!!!! apsal erk..... nanti aku crite..

'


selit ckit pic aisha masa pi BGRC, Kuantan


'

k, sekian


6 comments

November 22, 2010 at 3:31 PM

alahai..siannye mamanye, tp selamat kat KL je, atleast msih bleh tido peluk2 aisha!

November 22, 2010 at 4:23 PM

hurm..bab tinggal anak nie yg alin sensitip..ada 3G bestnyer kami g btn hampeh tp syukur gak ada line phone..k.mas ada kursus apa..? sib baik 2 hr je tp 2 hr pun cam 2 taun..

alin pun kena jd urusetia bengkel fesyen..6 hr tu kak jadual pack pai mlm..huhuuu..lama nyer!!!

November 22, 2010 at 4:28 PM

Haa..alin tau akak kemana khamis hingga selasa nie...shuuutttt..

November 23, 2010 at 8:13 AM

chugie;
betul betul betul... alhamdulillah

November 23, 2010 at 8:14 AM

alynnz;
huhu, ciannyer alin.. x per, janji anak di hati

November 23, 2010 at 8:15 AM

alynnz;
shyuuuuuttttt

Post a Comment