^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

22.11.10

Home » » *Sup Tulang Daging Korban*

*Sup Tulang Daging Korban*

hah, hari isnin dah kan.....
'
berlalu lah sudah minggu lepas aku datang kerja di temani aisha..... hm, swonok tau, minggu ni 'umi' aisha dah kembali ke KL, so aku hantar la aisha ke umah 'umi'..... baik tul anak mama tu, coz dia x nangis pon biler antar walaupon dah lama berkepit ngan aku..... hehe
'
k, x mor criter panjang..... pagi ni nak crite yang aku telah berjaya mengorbankan daging korban yang berrumah tangga dalam fridge aku tu semalam..... so, nak tau aper yang aku buat ngan daging tu.....
'
jom tongok.....
'
'
'
hah, dapat bayangan x aper yang aku buat tu..... oleh kerana dalam kepingan daging korban tu ader tulang..... so, aku dengan sewenang2 nya telah merealisasikan impian untuk mengorbankan daging korban tu menjadi *Sup Tulang Daging Korban*..... haha
resepi yang simpel mimpel, boleh arr aku buat.....
'
aku tambah sikit dengan telur dadar n sambal kicap untuk menu makan tengahari merangkap makan malam..... huhu
'
'
'
eh! eh! my lil aisha nak enterprem jugak la..... aku sibuk snap pic sup atas dapur tu, dia pon sibuk gak suoh aku snap pic dia..... hehe, kat dapur pon jadik.....
hm, lepas ni kena pikir lain menu lak yang simpel2 coz ader lagi daging korban dalam fridge umah tu..... huhu
'
selamat bercuti wat orang JOHOR ari ni yerk [jeles ni tau]..... i'll be there on this coming thursday.....
'
k, sekian


5 comments

November 22, 2010 at 9:38 AM

dk tgh pikir2 jgk ni pe nak wat dgn daging dlm fridge tu balek karang...

November 22, 2010 at 11:00 AM

ada bwk opis tak??? nak gi amek neh.. tehehehehe

November 22, 2010 at 2:17 PM

tembamnya pipi aisha tuuuu....!

November 22, 2010 at 2:38 PM

fieza79;
hoho, selamat memasak daging korban yerk..

puan stoberi;
ader bawak, tapi tulang jerk.. nak? meh ler.. hehe

mamasue;
tembam erk.. huhu

November 22, 2010 at 3:31 PM

owh.. sedap tu! tahun ni kite x dpt tulang, dpt daging je!

Post a Comment