^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

11 March 2013

Home » » *layan je lah yerk kengkawan*

*layan je lah yerk kengkawan*


as salam,


ADI : sakit hati betul.aku kena buang kerja lagi
KAMAL : laa kenapa plk?
ADI : sbb aku mintak naik gaji je kot.tu pun nk dipecatnya aku.bangang punya bos
KAMAL : tak patut.berapa lama ko dh kerja situ?
ADI : baru 1 hari
KAMAL : cehh ko tu yg bangang. -.-




ANAK : Papa, nak phone baru ?
PAPA : 8A dulu.
ANAK : Papa, nak baju baru ?
PAPA : 8A dulu.
ANAK : Papa2, Nak mama baru ?
PAPA : bila nak ??!!
ANAK : tunggu saya dapat 8A dulu.
PAPA : :(






Pada suatu hari, Abu berada di dalam bas utk ke bandar. Dia memegang
sebuah gambar. Tiba-tiba, gambar itu pun terjatuh di bawah kain seorang
makcik.
ABU : Makcik, tolong angkat kain, saya nak ambik gambar.
MAKCIK : Apa kamu ckp?!
Tiba-tiba…. PANG!!!


ABU : pakcik,berapa harga sebiji pisang ni?
PENJUAL : seringgit je
ABU : boleh tak jual kt saya 60 sen je?
PENJUAL : kalau 60 sen tu boleh beli kulit je dik oii
ABU : kalau kulitnya 60 sen saya beli isinya la 40 sen kn?pakcik boleh simpan kulitnya

sumber

k, sekian


pssst : erm ada rupanya kengkawan sekolah aku dulu yang baca blog kecik aku nieh..... terima kasih bebanyak yerk, miss korang sume.....

7 comments

March 11, 2013 at 9:01 AM

hehe...lawak...free2 dia kena tampar..kesian.. :-)

March 11, 2013 at 9:03 AM

haha..layan dengan jenaka ringan ni..hehe

March 11, 2013 at 9:11 AM

hehehe..lebar senyum dah ni. :D

March 11, 2013 at 10:47 AM

Salam isnin...(^_^)

March 11, 2013 at 2:37 PM

hehehehe.. ade gak terbaca kat FB lawak2 nih~

March 11, 2013 at 5:46 PM

haha kemain dialog no 2 tukan..

March 12, 2013 at 12:50 PM

lawak betul...cite pasal abu tue kelakar...

Post a Comment