^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

07 March 2013

Home » , , , , » *Dapat Huggies Dry Pants - Not For Sale*

*Dapat Huggies Dry Pants - Not For Sale*


as salam,
~buat entry dengan cepat sebelum mulakan duty kat bawah~
 

semalam balik keje tumpang kawan opis..... sebab my dear Hubby balik lambat, actually dah 3 hari pon balik tumpang kakak opis..... so sampai kat umah, macam biasa, kena start kreta pulak nak pi ambik anak dara kat school pulak.....

sambil2 tunggu enjin kreta panas aku pon menyapu garaj yang penuh ngan daun kering dari pokok seberang jalan (depan umah aku xder pokok)..... sambil tu tengok post box kut2 ada surat atau bil yang memerlukan perhatian..... then dalam tu aku ternampak satu bungkusan..... aku ambik lah kan, eh! eh! nama aku lah, teruja tapi curious..... erm, rasanya xder aku join CGL dan menang, tengok kat sampul surat tu ada alamat Kimberly-Clark.....  alahai, company ape ni yerk..... 

puas memikior..... erm biar dulu lah, masuk dalam letak atas meja, n kuar balik untuk pi school Aisha..... nanti balik baru buka.....

dah sampai umah semula, dah setel sume keje yang perlu dibuat..... aku pon capai bungkusan yang dapat tadi..... buka sampul dan.....

v

v

v

v

v


TADA!!!!!

 Huggies Dry Pants.....
sample only, not for sale.....
saiz M, ada 2 keping.....

erm, bila aku ada request sample ni yerk..... aku ni kan, selalu macam ni..... ritu dapat dari company Ubat Gigi, ni dapat dari company Diaper pulak..... dah request tapi lupa..... sebabnya, biasa aku layan mende2 ni lepas waktu keje jam 5 petang sambil tunggu Hubby ajak balik..... so buat dengan cepat dan segera, then lepas tu terlupa..... sampailah sampul surat tu kat umah atau kat opis..... faktor usia ker ni yerk.....

oho, so sample ni sape nak pakai yerk..... Aisha x kut, sebab dia dah full free diaper n kalu ikut saiz pon dah x muat.... haha..... erm, mungkin rezeki sepupu Aisha la kut kan..... nanti bila2 jumpa dorang boleh lah bagi..... lepas ni agak2 sample ape lagi la yang aku akan dapat yerk.....


k, sekian

 

11 comments

March 7, 2013 at 9:18 AM

bestnya

March 7, 2013 at 9:19 AM

sllu gk join smple free. best

March 7, 2013 at 9:23 AM

free,tp bila dh ade baby lg..jgn beli jenama ni ye kak..yahudi produk ni..sbb tu die punyer maketim luas..

ammar pon xxl..mmg sebelah peha jela kalo saiz m..haha

March 7, 2013 at 9:27 AM

best ke pakai pant ni.

March 7, 2013 at 9:59 AM

akak pun dapat jugak...nantilah entrynya selepas ini...eh tetiba...hahaha

March 7, 2013 at 10:46 AM

rezeki :)

March 7, 2013 at 3:12 PM

bertuah sepupu Aisha nanti...:)

March 7, 2013 at 3:17 PM

hmmm simpan utk anak baru ..yeay

March 7, 2013 at 6:03 PM

waa best2... untung sepupu aisha...

March 7, 2013 at 7:07 PM

untung jugak ey, boleh bagi kat sape2 nanti :)

March 8, 2013 at 9:12 AM

Lily pun ada dapat ni...tapi tu lah tersimpan jer..sebab Qis pun dah full free diaper..

Post a Comment