^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

9.3.13

Home » *bekerja di hujung minggu*

*bekerja di hujung minggu*

As salam,

Hari ni duty, sampai ke malam lah jawabnya walau aku duty sepatutnya sampai 5 petang je...

Em, duty di hujung minggu kena la bawa anak dara, so layan kan aje dia nak tengok apa kat PC tu... Seb baik ujung minggu x de sekatan nak bukak tenet, kalu x, bosan jugak la Aisha sebab x boleh tengok tv...

HKK 2013 akan berakhir ari senin ni, so sape2 yang belum sampai sini, baik datang, nanti kena tunggu tahun depan baru ada lagi nieh...

K, sekian


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

3 comments

March 9, 2013 at 3:01 PM

selamat bekerja :)

March 9, 2013 at 7:18 PM

selamat bekerja, samalah kita kena kerja tapi dah abis dah tengahari td

March 9, 2013 at 9:58 PM

uik buka youtube..hehe

Post a Comment